Wednesday, July 13, 2011

DARI RUANG HATI INI....



dari jendela ni...
aku hirup udara yang segar...
tenang dan lapang.....
ku lihat langit runtuh lagi...
runtuh membawa manik putih....
aku senang dengan hadirnya manik ni..
walaupun kadang kala ianya mencetuskan ketakutan dalam diri aku...

dari jendela ni....
ku tenung hidup aku...
kosong....kosong...dan kosong...
sepi bisa membunuh aku...
sepi yang kadang kala bisa mengugat iman aku...
ku tenung hari2 yang berlalu...
hidup aku banyak yang hilang...
hilang macam awan..
pergi bila di tiup angin...
dan aku akan terus hilang....
pasti hilang....


10 comments:

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Sebenarnya hidup ni banyak pengisian yang boleh dilakukan. Saya kira, terlalu banyak perkara yang hendak dikejar setiap hari sehingga tidak menang tangan utk menggapainya! Paling kecil pun, bagaimana memudahkan kerja seharian kita dan mencari pelbagai maklumat utk mencuba sesuatu benda yg baharu. Sekarang bukan zaman bermenung dan termenung krn byk maklumat dihujung jari...

vampire's lovex said...

ajak kwan keluar,baru la x sepi hehe

ORLANDO AHMAD AL BUAYAK said...

dari jendela leptop, aku tunggu ngko on9, tapi tak on9 maka hampa la hari hari ku...

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yong Eita, jadi awan memang cepat ilang, moh jadi alilintar, gedegooooommmm! Meh bawak nyongket...baru tak sepi!

beautiful_rose said...

rasa sunyi membunuh aku kadang2

eita said...

tajnur...
waalaikumussalam....
sekali sekala termenung boleh buat kite kira macamana hidup kita hari ni..

eita said...

vampire...
xde kawan...
macamana lah nak ajak kuar...

eita said...

orlando...
aku online kau off...kau online aku plok off...
macamana lah nak sembang nya....

eita said...

moh..
tu lah akak...kalau nyongket tak pernah nak ajak saya....
selalu je tinggal saya...
huhuhuhu

eita said...

rose....
aku hari2 di bunuh sepi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...