Friday, July 22, 2011

JOM MAKAN DENGAN AKU.....


Hari ni kan abang aku balik kat umah...
paling best bila diorang bawak balik rambutan satu guni penuh...
pecah perut lah aku makan rambutan...
sapa2 nak meh lepak kat umah aku.....
tak nak cakap banyak.......
sebab nak makan..hehehehe...





rambutan jarum mas...
rasa dia memang manis giler...rangup lagi..
tapi tak delah rangup macam cekedih pun...




limpahan rambutan kat umah aku....
tak sempat nak limbah lagi...


10 comments:

Waqheh said...

rambutan jarum mas? sedap ke...gua naik jemu tgk rambutan ngn durian melambak sangat...gua nak manggis boleh?

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Nyam nyammmm... kecur air liur melihatnya. Oghang peghak kate, menjeleijih ayor liyor nengoknye! Tak pelah nanti2 kalau ada musim sebelah sini kitaorang rase pulak. Dulu2 mase kecil dirumah kpg bukan tak ada pokok rambutan yg berbuah tetapi mcmana pun rambutan orang lain juga sedap!

a.samad jaafar said...

saya sama mcm tajnur.. kat depan rumah ada 7 pokok rambuatn..tp rambutan jiran jugak yg sedap.. begitu juga jiran tu.. rambutan bapak saya jugak yg sedap hihihi..

eita said...

wagheh.....
sedap lah.....maggis?
tak menjadi lah semua tupai dah makan lah...

eita said...

tajnur....
waalaikumussalam.....
rambutan umah orang memang sedap lah....best in the world....
heheheheh

eita said...

a.samad....
itu sudah semestinya....

Tihara said...

sama tk ngan rambutan gula batu yg rangup itu? sedap nya rambutan orang..sekilo bape ni :)

eita said...

tak sama....yang ni lebih rangup....
sekrang ni rm10 3 kilo...
tapi yang ni free je...

QasehnyaRania said...

jarum mas?tak penah dgaq pon..;)

Karukord Jagau's said...

ada lagi tak rambutan.....? hehehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...