Sunday, July 3, 2011

HATI YANG MEMANG SAKIT.......


hati bila dah sakit tu susah sangat nak pujuk kan....
kadang tu makan masa..berhari2...
kadang tu makan masa berminggu2...
kadang2 tu makan masa berbulan2....
kadang2 tu makan masa bertahun2...
kadang2 tu langsung tak makan2.......
macam aku ni bila sekali je aku kecik hati dengan orang sampai bila2 aku akan terasa.....
sampai bila2 pun aku akan simpan dalam hati.....
orang tengok aku memang aku suka buat lawak...
tapi dalam hati aku tetap menangis.....
dan hari ni aku layan rossa lagi.....
hati yang disakiti memang sakit sangat rasanya.......

6 comments:

JARI YANG TERBARAI said...

aku ajak main teka teki mcm selalu ngko jual mahal, boleh gak release tensen dengar ngko jadi kambing huhuhu

beautiful_rose said...

susah nak cakap..bukan semua org suka pada kita.jagan hati sendirilah..

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Bersabar eita! Kata orang tua (entah siapa),`Turutkan hati mati, turutkan rasa binasa`. Biarlah kita ikut kata mereka yang berpengalaman krn mrk bercakap berlandaskan pengalaman yang dilalui. Semuanya boleh dibawa berunding, jgnlah kerana kerana tersepak batu seketul, maka semua disekeliling turut dimarahi. Sejukkan hati tu, jangan berterusan mcm ni, kan eita dah dewASA....

eita said...

jari...
hahahaha.......tak nak r...asik aku je yang kena...
kau selalu buat teka teki tipu....
jawapan aku sipi2 dah betol kau kata salah.....
saja je nak suh aku jadi kambing...
:P

eita said...

rose....
hati sendiri pun susah jugak nak jaga...

eita said...

tajnur...
waalaikumussalam......
alahai....sekali sekala je eita marah....bukan selalu pun...
bila start marah je dan masih tak hilang jugak.....tu yang jadi stress kan.....
takpe2......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...