Wednesday, June 29, 2011

ULTRAMAN......






hari ni layan ultraman dengan budak2....
aduh....aku sebebnarnya malas nak layan...tapi tulah...
siap2 meraung lagi nak tengok jugak ultraman......
aku paling tak suka dengar budak menangis....tensen sangat2.....
jadi aku layan je lah....
ermmmm...seingat aku lah kan...
ultraman ni dah ada siri dia dari zaman aku kecik2 dulu....
rasanya masa aku darjah 1....citer ni dah ada....punyerlah lama sampai sekarang ni ada lagi.....
tapi sekarang ni rupa ultraman pun dah bermacam2 ada dah.....
sekali sekala best jugak layan citer kartun ni....
sambil tu aku terfikir.....
sapa lah yang tukang reka kostum ultraman.....
dengan kostum yang berbeza untuk setiap ultraman......
banyak betol idea si pereka tu...
tu baru masuk bab pereka kostum...
belom lagi masuk bab...
sapa plok yang reka raksasa yang berbagai2 rupa.....
berbagai aksi....dengan kuasa2 yang hebat......
aduhhh....kalau aku lah mau pecah kepala fikir macamana nak reka.....
habis je citer....
budak2 tu plok yang beraksi...
semua nak jadi ultraman.....
xde sorang pun yang nak jadi raksasa....
aku nampak budak2 berbisik sambil usha2 kat aku....sambil sengih2...
ermmmmm.....dah agak dah
last2......
ermmmm....aku lah yang jadi raksasa nya......
hampeh punyer budak.......

4 comments:

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Kalau nak dilayankan bebudak ni, macam2 le kerenahnya tetapi sebagai seorang dewasa kenalah layan kearah yang membina minda w/pun dlm bentuk permainan atau hiburan. Kalau nakharapkan suka,bebudak ni memanglah sentiasa nak main sahaja! Jangan2 mak saudaranya pun tak puas main sewaktu zaman kanak2!

eita said...

waalaikumussalam....
hahahaha...kantoi.....

JARI YANG TERBARAI said...

sesuai ngko dengan watak raksasa, ade bakat

eita said...

aku tak jadi sain kontrak untuk watak ni....
x mencabar minda langsung...
nak cari keje lain.....hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...