Saturday, June 25, 2011

DI KALA KEBOSANAN.......


hari cuti nak buat keje pun malas....
keje bertimbun tapi mood keje tu takde....
aduhhh......cergas..cergas.....
teringat esok sekolah...budak2 ramai.....
jadi aku pun merajin kan diri buat kek coklat.....
anak2 angkat aku tu suka sangat makan kek coklat....
kadang tu aku kenyang je tengok diorang makan...seronok tengok budak2 makan..
tak pernah merungut...semua sedap..
hatta aku buat kuih yang kalau lempar kat diniding..
dinding pun boleh pecah..diorang tetap kata sedap.....hehehehe.....
sebab tu lah aku suka bagi budak2 makan......
errrmmmmm.....
sambil2 basuh baju aku kacau gandum....
sambil2 kacau gandum aku sapu sampah...
bila start buat keje..jadi rajin lah plok...
hahaha...yelah tadi mood tak datang lagi..
sekarang mood sudah datang....
jadi cergas lah.....
tak sabar nak tunggu esok.....http://www.smileycodes.info
jemput semua.....



alamak!!!...terlebih koko lah plok...
yang dalam tupperware..
untuk budak2 esok..
yang sikit tu untuk jiran aku....
jiran aku tu takleh wi banyak..
takut sakit perot..
maklum lah jiran aku tu warga emas...





yang ni aku taruk aiskrim...
sedap.....tukar rasa sekali sekala...





nyumm..nyummm..
memang best......
jemput rasa semua..hehehe



8 comments:

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Wah! Dalam bosan2 pun siap dapat buat pelbagai kerja termasuk kek coklat. Eita ni bukannya tak ada bakat, boleh melukis, karang novel, memasak, siap le dgn pekej kerja2 rumah. Kemenyan besar mana pun, kalau tak dibako manalah dsapat baunya. Err merempit tu kisah lah bakat sampingan...

eita said...

waalaikumussalam....
dah bosan..terpaksalah wat keje untuk hilangkan bosan....
ermmm..merempit tu bakat semulajadi...hehehehe...nak buat macamana lah...minat ke arah tu....

JARI YANG TERBARAI said...

tak hantar rumah aku pown :(

nasib baik ngko tak suruh aku rasa, sebab aku ni bukan mcm budak2 tu yg saje2 nak amik hati mak cik die puji laa sedaaappp hahhahaha, aku jujur tau kih3

eita said...

umah kau jauh lah....
hahahahaha...jujur sangat lah aku ni....konon2 nya.....
:P

beautiful_rose said...

fav aku tu!
tak antar sini sikit pon....huhuhuhuu

Caythrine Amanda said...

nak!nampak mcm sedaplah...

eita said...

rose...
hahaha...aku terlupa alamat kau lah...tu pasal tak atar...
:)

eita said...

caythrine...
alamak...!!...
dah habis lah...
lain kali ita buat lagi ye....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...