Sunday, June 12, 2011

TERENGGANU vs KELANTAN.......







tak pernah dalam hayat aku menonton perlawanan bola sepak sampai habis.....
sebab nya aku memang tak suka tengok orang main bola..
sebab aku tak faham...
nape lah di berebutkan bola yang sebijik tu......
tapi disebab kan semalam orang sibuk duk kecoh terengganu yang berlawan...
pasanglah juga tv....
sambil aku buat keje......
mula2 dah down dah sebabnya kelantan dah 1-0...
tapi di sebabkan ada pemain kelantan yang bermurah hati sedekah mata untuk
terengganu terus rasa teruja....
siap menjerit lagi......
bila saat2 akhir terengganu masuk lagi satu gol.....
masa tu memang dah konfiden dah terengganu menag..
masa pun dah tinggal sejemput je.....
at last memang terengganu menang...2-1
bersorak sakan aku (walhal mengharapkan esok cuti.)....walaupun dalam kod i/c aku...06....sebab aku orang pahang...
tapi di sebabkan lama duk terengganu jadi secara outomatiknya aku orang terengganu...
walaupun kadang2 tu terpaksa buat surat kerakyatan untuk negeri.....
tapi takpe..malam ni memang aku sokong terengganu..
hahahahaha......
dan disebabkan kelantan kalah....secara outomatik jugak aku bergaduh dengan kawan aku...
dalam sms.....sebabnya dia orang kelate tegar.....payoh lah......
ermmmm.....ingat kan dapat lah cuti hari ni.....
tapi takde pun....kesian..kesian.....

8 comments:

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Tahniah atas kemenangan Terengganu ke atas kelantan dgn kedudukan 2-1. Apa2 pun, bila dah membesar disana, sokongan mestilah pada sebelah sana! Cuma jangan jadi macam `orang Besut` tak tahu nak sokong sebelah mana. Bilo kecek, kecek klate, tp numpang kat Ganu. Nak mohon biasiswa / pinjaman negeri pun terasa dianaktirikan! Ye ke?

eita said...

waalaikumussalam....
ye kot...
sebabnya orang besut ni dia tak pernah mengaku diri dia tu orang tganu......
still kata orang kelantan walhal duduknya memang dalam negeri terengganu...
eita walaupun lahir kat pahang tapi memang 100% membesar kat tganu.....
slaig pun memang tganu tegar...hahahahaha......
kadang tu orang tganu sejati pun tak faham apa yang eita cakap..heheheh.....

beautiful_rose said...

lah...ko org pahang ker.mati2 aku ingat ko org terengganu...

eita said...

laaaa......kau baru tahu ke?
aku lahir je kat pahang...
membesar kat ganu

JARI YANG TERBARAI said...

ni ganu celup... umpama kain batik celup hahahaha

eita said...

hek dia......
:P

HonEyBuNNy said...

tak tengok pun bola....

sokong kelantan tetapi ganu menang....hehehhe

eita said...

laaaaa....nape tak tengok nyer...rugi tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...