Friday, October 19, 2012

PENAT...

semalam hujan dari kul 12-4.30 pagi....
lebat selebatnya....
rasa nak jenguk kat dapur..
sekali....WOWWWW....
penuh air kat dapur.....
x sangka plok umah aku banjir....
jenuh plok menyimpan pagi2 bole....
guane gamok lah orang nak balik raya umah aku..
kalu dah banjir.....
huhuhuhu
http://www.smileycodes.info

kuar kul 7.15 pgi..
balik kul 5.45ptg....
jenuh bertapa kat pejabat agama...
dengan hujan ...dengan aircond.....
balik umah ketar badan..mengigil rasa nye...
balik umah plok..
tengok hanyar kubang umah aku....
tak tahu apa benda yg bermaharajalela dalam umah...
dengan makanan ikan aku bertaburan...
dgn jarum peniti bertaburan..
bekas makanan bergolek2....
jenuh plok mengemas....

balik..lapor jelir rasa...
nasib beli goreng pisang siyal..
wat alas perut ...makan malam...
dapat tagged dari anak sedara aku...
heheheh....
happy jap..
nak kongsi happy dengan aku...
klik SINI

pahtu termasuk plok dalam senarai ...
50 blogger bertuah....
kat mana?..
klik lagi SINI...

48 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

Wah....akak yg no pat..yg stu lg xleh buka...rietta xde fb....huhuhu....umah akk xkunci kew! Ada monyet ke dekat dekat umah?

izzah said...

Alahai...memang stress bila blk umah bersepah2 n selerak dgn mcm2 barang...kot ada cik T bermaharajalela kot...

izan mama mia said...

kesiannyer eita..dugaann....bokponyo kecah sapai gitu sekali..ada apa dlm rumah tuu..dah siasat ker...kalau tak boleh g tolong bawa edisi siasat g..hihihih..musim huja loo ni..camana rumah eita leh masok air..dekat ngan sungai ker?...

tahniah..dah klik2 dah link tu..hebak mu eita dih..hihii

CikZaitul said...

cubaan ..
sabar la sis..

heheh..
serg musim hujan , pastu jln pulak asik jem je lak..jgn tension2 k.. :)

eita said...

rietta....
alamak!!..xde fb ke?...
rugi xleh tengok..hahahha...

kunci..tak tahu diorang masuk kut mana?...
memang kera lah kot...

eita said...

izzah....
tau takpe..
rasanyer bukan cik siti kot...
rasanye kera..

eita said...

izan..
hahahha....rasa kera..tapi tak tahu dia masuk kut mana..semua berkunci....

dulu kawasan paya..bila semua orang buat umah..dia tutup habis laluan air..
tu yg jadi banjir kilat..air tak tahu nak gi mana...

hahahhah...
hebak sikit je..

eita said...

cik zaitul..

memang cubaan pun....

wantie said...

tahniah..kamu memang bertuah. semoga bertuah sokmo ye

JR said...

Kalau dlm cerita P.Ramlee Pendekar Bujang Lapok ada dialog: "cu-ba-annnn..." Memang cubaanlah tu utk Eita...

Tihara said...

as salam...

pejabat agama?? adakah masanya telah tiba? :)
tp skang mmg asik hujan je kan..hujan tu rahmat

Karukord Jagau's said...

tahniah kerna bertuah :)

Acik Erna said...

terus rasa penat berganda bila balik rumah bersepah kan ieta

Telor Power said...
This comment has been removed by the author.
Telor Power said...

dugaan tu.....

eh tahniah la yer sis.

Si Matatajam said...

Dah kering ka ayaq kat umah tu...sabaq ya Ieta..Tahniah jadi blogger Bertuah Cik Bunny tu,..

IntaNBerliaN said...

nasib baik ada berita happy... ilang penat sikit kan.. hihi

*done maxis n digi...

*ita, ltk la iklan nuff dkt header & bwh entry pulak... :-)

IntaNBerliaN said...

nasib baik ada berita happy... ilang penat sikit kan.. hihi

*done maxis n digi...

*ita, ltk la iklan nuff dkt header & bwh entry pulak... :-)

HeNRieTTa JoSe said...

PSSS...xde akk....ada cerita sedey disebaliknya...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

balik umah tgk berselerak mmg tensen kan...tp nasib ada dua berito gembira hehee

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Kalau dah banjir semalaman, dah tentu haiwan tanah naik ke rumah! Diantaranya termasuklah tikus tanah, tupai tanah dsbnya. Haiwan ni boleh `squeeze`kan badan besarnya walaupun pada celah2 lubang yang kecil. Kalau kera tak mungkin sebab semua bahagian sudut rumahnya berkunci lagipun agak memilih makanan sikit! Hai kalau hujan berterusan macam ni lagi, silap2 yang dihutan belukar rumah tu datanglah berziarah....

Iqlima Jannah said...

bizinformation.com.my/www.zitaomar.blogspot.com

Iqlima Jannah said...

Blh tgk dkt sini bizinformation.com.my/www.zitaomar.blogspot.com

Tihara said...

as salam,

akak dapat digi kat sini..toink toink :)

9n0L4 said...

teruk jugok ehhh hujang kat dgun mareng. lame doh dok jenguk blog cik bunny. huhu.

ghost writer said...

ni yang orang bilang, hujan bah pun boleh bawa rahmat.

QasehnyaRania said...

tahniah..

cobaan ..sbb nak raya haji..hih
sabor yer..
dalam penat ada berita gumbira ..ok la tu ;D

a.samad jaafar said...

hi dik eita..

membaca kisah ieta pun dh terasa penat..apa bila diri yg menanggung.. nasib ada 'penawar' penat tu..kan?

tahniah..tersenarai dlm list tu.. eita mmg layak..

eita said...

wantie....
harap2 sentiasa bertuah..

eita said...

JR..
memang cubaan pun

eita said...

kak tiha...

wslm...
belom tiba pun lagi..
sja gi lepak sana kak....
standby....

memang hujan pun

eita said...

karukord...
thank u

eita said...

acik erna...

tau takpe....
tensen nyer

eita said...

telor power...
memang dugaan pun...

:)

eita said...

si matatajam..

belom lagi....

eita said...

intan berlian...

ha'ah kan..

thank ...

boleh ke letak iklan banyak2...?

eita said...

rietta....

kenapa nyer rietta...?
xmboh lah sedih2..

eita said...

wanieys....
tensen sangat2...
nasib baiklah jugak...ada lah berita kecik wat hilang tensen

eita said...

tajnur...

waalaikumussalam....
semua benda masuk dalam umah yob....
anak kera yg masuk...
habis semua...
tensen sangat2....

eita said...

iqlima...

aku dah gi tengok doh....
susah2 je mu cari untuk aku

eita said...

kak tiha...

:D

eita said...

9n0L4...
memang lah....

eita said...

ghost writer...
ha'ah kan

eita said...

qasehnya rania...

memang cubaan pun sue..

eita said...

yob mad...

hai yob....
hari ni tak hilang lagi penat ni....

tima kasih

Tihara said...

as salam,

kesian eita, ape kata buat lauk raya haji nanti, memang geram la,menguji kesabaran tu..

Che Rosliza Che mat said...

sabar jerlah...tengok rumoh sepoh...

sHaRiNa eLyaNa said...

take ur rest :) jom tngk keindahan alam hehe..akak kan suka take pic mngkin dpt hlgkan penat..insyallh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...