Saturday, October 20, 2012

LAGI SEKALI PENAT...

ingat hari ni takde apa2 lah bile tinggal umah..
sekali balik tengok...
sama macam semalam..hanyar kubang umah aku...
memang betol kera yg masuk dalam umah aku..http://www.smileycodes.info
bukan main hebat lagi diorang berpesta kat ruang tamu....
dah macam tempat pelupusan sampah plok jadinyer..
hampeh betol lah....
tensen aku..
tensen yang amat amat....
http://www.smileycodes.info

esok tak nak gi keje aku nak baiki umah..
nak pasang jaring kat tempat diorang masuk...
kalau dapat memang aku bunuh lah sekor2 tu...buat sup....http://www.smileycodes.info
ada sapa2 nak order???


masa kat pejabat agama tadi dapat mesej dari SHA....
ayah nyer meninggal pagi tadi...
innalillahiwainnailaihirajiun.......
sama2 lah kita sedekah kan al fatihah untuk ayah SHA..
moga arwah ayah sha dicucuri rahmat dan  di tempat kan di tempat yg mulia dan dihimpun kan bersama2 dgn hamba2 Nya yg soleh..
takziah untuk keluarga sha...moga tabah menghadapi kehilangan orang yg tersayang...

31 comments:

Si Matatajam said...

A fatihah untuk arwah....Terus M terkenang tragedi kera berpesta kat bilik M masa kat ukm dulu..hu hu..sedih sangat.,

Karukord Jagau's said...

kejadian kera berpesta tu...ada rakam dgn cctv tak...?

Al-fatihah....

eita said...

si matatajam....
ni pun rasa macam nak marah je

eita said...

karukord jagau...

ita lupa nak on kan cctv...takleh lah tengok..hahahahah

Kesuma Angsana said...

kes kera juga ke.... alfatihah juga dari KA

izan mama mia said...

bahaya betui laa..kera2 tu..ish kera nih..kera sungguh la mu ni kera...jahat..g arr gayut kat pokok..sian eita dok tunggang terbalik kemas rumah...pahni suruh la abng eita boh jaring elok2...risau tinggal rumah...kan..ni dah siap kemas ke belom rumah tuu..

saya pun terima gak mesej dr sha pg tadi...al-fatihah untuk ayahnya...

MulutPayau said...

bahayanya....kena bubuh jaring tu...

Al-fatihah utk arwah...

eita said...

kesuma angsana...

ha'ah...

eita said...

izan....

hujan ..diorang lapor tu yg kerabat masuk dalam umah..biasa takde pun.....

tu lah..sian sha..mujur dah habis exam..

eita said...

mulut payau..

esok kena usaha kan jugak...

QasehnyaRania said...

AL-fatihah

QasehnyaRania said...

AL-fatihah

wantie said...

alfatihah untuk arwah.dan ucapan takziah untuk keluarga sya...

ish...kera memang geram.rumah ayah akak pundia boleh datang ambik makanan kat dapur selambe je. mcmumah dorang pulak.

mcm mcm ayah bua. tak jalan.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

geram betul kt kera tu hehehe

Al Fatihah untuk arwah

Faieza MdR said...

genas betul kera tu..

alfatihah utk arwah

Ujie said...

Masuk ikut mana kera tu? Mesti sepah abis..mmg geram gak. sabo jelah kan..

Takziah utk family Sha ya.

Si Matatajam said...

Singgah petang Ahad plak...

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Nak buat sup? Eh! Ade ke perencahnye? Kalau tak ada habaq mai alamat eita, biaq cek postkan perencah terbaru untuk ujian diagnostik rasanye! Kalau pasang jaring, jangan lupa letakkan mata kail banyak2 mana tau sangkut biar dia menjerit sikit....

eita said...

qasehnya rania...

alfatihah

eita said...

wantie...

memang geram sangat2...rasa macam nak bom je....

eita said...

wanieys..
memang geram sangat2....tahap kegeraman tu tak tahu nak citer macamana

eita said...

faieza...

tu lah kata

eita said...

kak ujie...

rasanya masuk ikut siling.terus ke dapur...
terus masuk ikut grill...
terus sepah kan barang...
tahap kesabaran tu dah tinggal sikit je lagi kak

eita said...

sila..sila

eita said...

tajnur...

waalaikumussalam....
buat sup bodoh je yob....
nak bagi alamat pun..abang pos selalu je ponteng..surat tak pernah sampai pun....

bagus jugak idea tu yob...biar dia rasa macamana sakit nyer hati ita ni....

jaakechik said...

innalillah....

p/s : kera masuk umah? uikk bahay tuhh...

Che Rosliza Che mat said...

kera masuk rumah...habislah bersepah...tapikan sekali masuk...mungkin kera tue akan berusaha masuk lagi....

9n0L4 said...

al fatihah utk aewah. sabor ye menguruskan kere tu. hee.

teratak hati said...

Oo tahu dh..kera rupanya yg masuk rmah..sabor je la..

IntaNBerliaN said...

ooo kera upenya... mmg kera sk msk umah kan.. adehhhh

*takziah utk sha

sHaRiNa eLyaNa said...

sha bru perasan entry ni..thnks kak..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...