Saturday, October 6, 2012

LANGIT SENJA


30 comments:

Everything's Everythings said...

Mcm dh nak hujan je :D

eita said...

everything...
baru je lepas hujan ni

izan mama mia said...

eita..cepat masuk..tok soh luar senja-senja nie...ehe....lawo demo ambik gamba deh

eita said...

izan....

kihkihkih.....dalam pejalanan balik dari bertandang umah jiran ni...

Acik Erna said...

cantiknya eita..sayu je rasa hati bila direnung langit senja ni

Cik.blogger said...

aman je rs...hehe

Telor Power said...

tak nampak warna jingga pada langit. senja sana mmg mcm ni eh warna langitnya

Ujie said...

Gelap je nmpaknya..
Apapun, memandang langit mmg satu terapi bg akak.

eita said...

acik erna...

ha'ah kan...
tambah plok time hujan macam ni hah

eita said...

cik blogger..
betol2...

eita said...

telor power..
baru lepas hujan daa....

eita said...

kak uji....
gelap lah kak..baru lepas hujan...
ni pun hujan lagi ni..

Nazayiena said...

Cantiknya,mcm nak hujan je....

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

cuaca mcm nk hujan jer tuh...cepat kak eita masuk lam umah hehe

HeNRieTTa JoSe said...

Rindu plak senja di tepi pantai....

wantie said...

kat belakang umah akak ada pantai. kalau tengok sunset memang lawa. tapi hubby memang pantang kalau time nakmasuk magrib tak masuk rumah.

tak dapatlah akak nak snap sunset. ngeeee

Tihara said...

indah kan ciptaan Allah...akk suka tgk langit..tp tk reti nak rakamkan keindahan tu :)

QasehnyaRania said...

dah senja org soh masuk dlm rumah, yg akak p snap gambo pulak ;D

Norzie hany said...

Suram aje nampak langit ni.

Si Matatajam said...

Patutlah nampak cam mendung semacam ja..baru lps hujan rupanya..

eita said...

nazayiena...
ye...ni baru lepas hujan n nak hujan balik...

eita said...

wanieys....

kita dah masuk lah...kihkihkih

eita said...

rieta...

ha'ah kan ..
akak pun dah lama tak gi pantai

eita said...

wantie...

mesti comel kan..tengok sunset..

eita said...

kak tiha...

ita hentam je ...janji leh klik

eita said...

qasehnya rania...

hahahahha...alaaaa..balik awal pun bukan ada orang jugak kat umah..

eita said...

norzie hany...

suram..baru lepas menangis langit tu

eita said...

si matatajam...
ha'ah..

9n0L4 said...

dungun pun hujan lebat guruh kilat petir ke sabtu lps? huhu. kemaman angin kuat, hujan air batu.

Masya said...

langit senja ....
kalau berpikir diluar kotak pikiran usia yg semakin berumur ... hihihihihi ....

tp kalau org tua² suke dok kata jgn main kat luar waktu senja..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...