Tuesday, October 30, 2012

LET'S PLAY TODAY....2..

Ce teka bunga apa ni?
alaaaaa....lupa bagi clue....
sorry..sorry....
korang boleh teka balik ye..

clue dia..
buah dia boleh wat pengat...
buat pengat ke?..macam boleh je..
bakar pun boleh....
panggang?...lagi lah boleh...
bagi yg malas....main rendam dalam air je...




sekarang ni susah benar nak BW..
tengah syok main ...net putus...
tengah syok main ...net putus...
tengah syok main..net putus..
masa net putus tu lah aku tengah main...
sudah nyer aku tutup terus....

huhuhuhuhu....

http://www.smileycodes.info

32 comments:

izan mama mia said...

bunga? tak nampak bunga pun...bunga apa ni eita...hah pandai,..tanya balik tuan yang suruh teka..hiihihi

bunga dedap
bunga padi
bunga lalang????
bunga tak tahu...laaaaa

Tihara said...

as salam..

bunga kat rumput tu kan..yang orang buat umpan semut tu..ekekek..geletek karang :)

TiranaAduka said...

salam ieta.
Tak tahu la.pe tu.

Pekabr ieta? Lama x bw erk. Ala siannya. Ta pun kekadang brodbnd slow.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

bunga padi hahha...dahku kalu bab hentam memang terror la hakhakhak

eita said...

izan...
hahahahha...
jawapan mu salah belaka....
ada plok bunga tak tahu...

eita said...

kak tiha...
wslm...
sipi2 dah tu....

nak geletek kat mana kak oiii...

eita said...

tirana aduka...

wslm ...
tak tahu lah kena teka...
kihkihkih

alhamdulillah baik...
tu lah tensen betol lah

eita said...

wanieys...

hahahha..memang terer...

Karukord Jagau's said...

len kali bukak tenet jgn main...bukak dan guna betul2 kehkehkeh

Karukord Jagau's said...

itu la bunga lalang.... :)

JR said...

Tak pernah pula tengok bunga cam tu...agaknya bunga plastik tak????

Brokband saya skrg pun bergerak macam ciputt jugak.....

eita said...

karukord...
cisss....
kihkihkih...yelah2 aku ikut nasihat kau...

bunga lalang?....bunga lalang?...
hahahahha..salah...

eita said...

JR...

nak tengok bunga pelik lepak sini..hehehhe...
ada plok bunga plastik...


ita pakai streamyx tapi modem kena kilat hari tu..nilah kesan dia..
jap ada..jap putus...

ainnoraini said...

lama tak jalan2 sini...tenet punya la slow..slow...macam ape tahhh...geramm jer...

tak tahu bunga ape tuu..tengok jer laa...

Karukord Jagau's said...

malas lah nak teka...ini bunga kurang fofulaarr kehkehkeh

sHaRiNa eLyaNa said...

emmm?? betul2 xtau haha..xpernah nampak la kak..

wantie said...

Hehe.... akak tahu. Bunga jagung. Kui kui kui. Hentam jugak nih

Telor Power said...

owh beras pulut ni

izan mama mia said...

hah..jawapan tiha dah sipi-sipi...bunga rumput ?...err tak pernah nampak pun...rumput apa tuuu?...lagi sekali dok tanya balik...haih...dah tak sabar tgg jawapan nih..

HeNRieTTa JoSe said...

ish ish....betnuk cam padi, cam gandum.....errr.....tpi xpernah tengok....tapi bunga padi...tapi...bunga gandum kew?ok la...teka bunga gandum....hehehe....

KY said...

tak tahu nak teka apa, kerna sememang tak tahu heeee

Ujie said...

Adoi eita..tak terjawab!

Kesuma Angsana said...

mmg x tahu tp cam ingat2 lupa pernah tgk sebelum ni!

shahdiana said...

kita lagilah tak tahu bunga apa tu...huhuhu

-meeSUPERGIRL- said...

pisang? takkan mcm tu. haha . errr . labu?

Si Matatajam said...

Ala M ta pandai teka2 pokok ni. Hu hu fail...

Jna marcello said...

bunga lily kot..tp bunga lily ade buah ke? heheh *sekadar mencuba

jaakechik said...

terlepasss teka2 ni..huuuu

9n0L4 said...

ingatkan kekabu, rupenye jagung. haha. jakun je rasenye. dok penoh tgk bunge jagung.

QasehnyaRania said...

tak dan nk meneka..huhu

IntaNBerliaN said...

done mil a deal n celcom

Che Rosliza Che mat said...

kikiki dah tahu sapa yg teka betul..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...