Tuesday, October 16, 2012

MALANG TAK BERBAU...

Baru ni masa gi lepak kat pesta orkid tu...
ada kemalangan antara kete n motor....
tengah syok tengok orkid..
tiba2...DAMMMNN.....
sekali toleh tengok orang dah berkerumun...
slow2 jalan gi tengok jugak...
sian plok..
jhanam motor....
mujur takde cedera teruk..

salah pakcik kopiah putih ni hah..
ada tanda berenti tapi dia gi jalan terus..

pakcik ni plok bising2..
dia kata motor ni yg salah....
motor ni memang betol jalan dia...dia nak membelok ke kiri...
pakcik tu dari jalan straight tak berenti..
signboard dah besar gajah...

berkecai motor mamat ni...
masa ni mamat ni boleh berdiri lagi..
tapi dalam 10 minit tu dia macam jadi pening...
mujur tak pengsan..
ada orang sambut...
aku tak sempat ambik..
PA aku sibuk ajak balik...

59 comments:

izan mama mia said...

nasib baik PA ajak balik yer....
ish..datuk seri ni pun..sempat lagi dia jadi wartawan sambilan yer..


cian mamat tu..tu sapa nak bayar motor dia tuuu...

izan mama mia said...

nasib baik PA ajak balik yer....
ish..datuk seri ni pun..sempat lagi dia jadi wartawan sambilan yer..


cian mamat tu..tu sapa nak bayar motor dia tuuu...

Ujie said...

Apsal tak jd saksi..tlg mamat motor tu. ^__^

Kesuma Angsana said...

sian lak kat mamat tu ye, mlg mmg x berbaukan!

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

kesiannya.. pak cik tu rabun warna kot

wantie said...

harap moto tu pi klinik pas tu wat police report. bior insurance bayor.

utk motot dan injured sekali. senang tak yah do bising sapa betul sapa salah.

injured dalaman tu bahaya tau.klu dia kerja claim socso sekali.

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Yang cemas disini bukanlah tentang kemalangan tak berbau tetapi siapalah PA tu? Budak Tj tu ke??

eita said...

izan...

tulah..
hahahha..dah kamera ada kat tangan...klik je lah..

x tahu lah..pakcik tu mati2 kata dia tak salah..
memang tak nak bayar lah tu

eita said...

kak ujie..
saksi dah ramai sangat tu...
nak pergi jadi jurucakap pun..kat situ sume lelaki...

eita said...

kesuma angsana...
tu lah kata...

eita said...

kawai...

orang tua...nak cepat kot..

eita said...

wantie...

xtau lah guane hal ni...
ita dah balik masa tu

eita said...

tajnur...

waalaikumussalam....

heheheh...mana ada lah yob...
PA tu kakak ita...mana2 kuar berdua dgn dia je....

budak TJ tu..
yob kenal ke?
:)

kak tini (umialya) said...

biasa le pakcik tu xmo bayar, itu le bising jer...

Kasih Salina said...

ler kesiannya..nasib baik tak parah..

Cik.blogger said...

Ades...mcm2 sekarang nih

Karukord Jagau's said...

Hadiah dari akak telah saya terima dengan jayanya...terima kasih kak...tq...tq...tq (^____^)

http://karukordjagaus.blogspot.com/2012/10/saya-menang-lagi.html

Nor Salmi said...

Yang salah tetap salah. Terlepas di sini tapi bagaimana di sana??
Kesian mamat tu..

Uncle Jonni said...

yep... malang tidak berbau... tapi berbunyi... gedebum!!

sama2lah kita berhati-hati di jln raya...

Telor Power said...

seterusnya apa jadi pada mamat tu

fieda said...

adoii..seram kalau tgk ada excident kat jlnraya..

juanz said...

siannya..... hai cik eita nk gi wat spec jugok ker? bila? moh kita gi sesama nak x? huhuhu...

Saya Disini said...

nasib baik xteruk orgnye

HeNRieTTa JoSe said...

kesian bdk tu....tu la...kdg kdg orang tua tua yang buat slah...tetapnak salahkan org muda yang nek moto macam tu...sedey taw....rietta pown nek moto gak...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

sempat g kak eita amek gambo hehehe..klu wani mau ketaq lutut xcident dpn mata

JR said...

Tak kiralah berketayap, berkopiah atau bertopi, yg salah tetap salah...

Tihara said...

laa akak ingat kan dah komen smlm..dalam pada ngantuk tu dh bc habis dh entry ni rupanya tak tomen agi..

mesti cuak tengok accident ni..boleh lagi snap pic..kalau akak takleh dah darah gemuruh..huhu

TiranaAduka said...

salam ieta.
Budi bicara adalah terbaik.

teratak hati said...

Mcn2 bila jd camni msing2 tk nk ngaku brslah..

QasehnyaRania said...

Sibuk pla pa akak ajk blk..
Lau tak leh lapor lgi...hihi

eita said...

kak tini...
agak nyer lah...

eita said...

kasih salina...
mujur jugak ..tapi tu lah motor plok jahanam

eita said...

cik blogger...

tu lah kata..

eita said...

karukord...
akak?...
adeehhhhh!!..tua nye aku....

alhamdulillah dah sampai...

eita said...

nor salmi...

masa ni semua orang boleh lari

eita said...

uncle jonni....
sebab tak berbau lah tu ada bunyi...
kalau berbau sah2 boleh elak kan...

eita said...

telor power..
ntah..aku dah balik masa tu

eita said...

fieda...

sian sangat2

eita said...

juanz...
tengok atas kewangan...hehehhehe.

boleh2..juanz belanja..hehehheheh

eita said...

saya disini...
motor je lah yg teruk..jenuh jugak kalau tu je kenderaan yg ada..

eita said...

rietta..
tau takpe...

yg naik motor selalu je dipersalahkan..

akak pun naik motor jugak

eita said...

wanieys...

akak masa tu jalan2 kat situ..tu yg terambik

eita said...

JR..

betol2...
kena ada tolak ansur lah...sama2 salah gok

eita said...

kak tiha...
nama dah wartawan sinar kak ...mesti lah boleh..heheheh

eita said...

tirana aduka..

wslm TA
betol2...

eita said...

teratak hati..
tapi memang dah terang pakcik tu yg salah...

eita said...

qasehnya rania...

tau takpe

sHaRiNa eLyaNa said...

la..ciannya..laju kot..

IntaNBerliaN said...

lorrr hbs tu, bila dah salah sndiri yg nak g slhkan org lain lak nape kan.. adehhh

IntaNBerliaN said...

lorrr hbs tu, bila dah salah sndiri yg nak g slhkan org lain lak nape kan.. adehhh

juanz said...

alamak... juanz yg kena blanja ker? spec zuan ni pn x tkr2 lg... huhuhu....

said...

jom baca 8 sebab kenapa foundation anda perlu dibuang :)

eita said...

sha....

tak laju mana pun..bab situ selekoh..

eita said...

intan berlian...

taknak bayar kot..

eita said...

juanz...
hahahahhah..gurau je lah

eita said...

jap lagi kite g terjah

Si Matatajam said...

Sian mat motor tu..kadang2 M cukup risau ngan org2 tua yg memandu di jln raya..ramai yg tak ikut peraturan..

9n0L4 said...

sian pulok. ni jalan kat trafik lite astaka ehhh.

Che Rosliza Che mat said...

kesian tgk mamat motor tue...pokcik tue koya kot kikiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...