Tuesday, October 30, 2012

PANTAI KEMASEK....

raya ke 2...pah bagi daging..
otw balik dari kerteh gi lepak kat pantai kemasek..
dah lama sebenarnyer teringin nak gi ambik  gambo kat sini..
tapi takde sapa ajak..
huhuhuuh..
nasib baik ada anak sedara aku balik...
lepas lah hajat....nak lepak sini..
15 minit je lepak pun..
pah ambik gambo terus balik...



yg ni aku guna encet kamera aku..
ambik menu panorama..
dulu tak tahu kegunaan nyer..
hahahha...jankunyer aku..
ncet tu aku guna untuk download game..banyak2...
kredit to puan ieda..
atas tunjuk ajar ku sifu..
hahahhaha...

hanya sempat ambik bayang2 aku je...
heheheheh....

kat sini lah pengambaran cite ulik mayang dulu..
teringin nak gi kat batu besar tu..
tapi jauh sangat...
dengan masa yg terhad..

miniature effect...
seronok je tengok budak2 ni.
duk main..
kejar2...

miniature effect...
puan ieda n suami..
main aksi2 atas batu lah plok..

yg ni aku kerabat naik atas batu..
tak kira lah pakai kain pun..
nak kerabat jugak..

nak turun terasa gayat sangat2...
mujur tak bergolek...

garang nyer kucing ni....

meleleh air liur tengok motor mamat ni..
terbayang seolah2 aku yg naik motor ni..
hahahahha...
rasanyer tak sampai kot kaki aku...
huhuhuuh

31 comments:

QA's ~ mamapapa said...

uhuhu!!!rindunya nk g pantai kemasek...rumah tok k'imi jln kaki je dr pantai ni,tau :)

KY said...

KY pun dah lama tak ke pantai kemasek, mesti dah banyak berubah

izan mama mia said...

wah...cantiknyer pantai..teringin rasanya nak g menyelam nih....sangat cantik panoramanya,....er..lenkali kalau nak kerabat,..pakai seluar dik eita cayang uii....ish..kamu !!....dan motor tu,..sure tak sampai kaki punyer...muhahaaa..tengok tuan dia pun berjengket jer kaki...kan...

izzah said...

subhanallah cantiknya pntai ni eita....mesti tenang n damai jer kt sini kan...

juanz said...

tang moto tu zuan suke... huhuhu...

man said...

Lawanya pic pantai kemasik..hehehe

Kesuma Angsana said...

seronoknyer, suka pic2 kat pantai tu

wantie said...

wah pandai ni. ambik ngan enset pun cantiuk giler gambonya.

nanti nak suh eiota ajar lah.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

cantik tgk pantai tu....mcm tingin nk pergi haha

Ujie said...

pantai tganu sume mmg cantik2!

Akak paling suka gambo yg ada batu besar sebijik tu. :)

Tihara said...

as salam

cantik gambo, waser mcm ada kat situ jek..henset makin canggih ni..tuko g note dah kew

naik je lah atas belakang mamat tu..hew hew

eita said...

QA...
umah dekat sini ke?...mesti best kan..hari2 leh jalan kat pantai ni

eita said...

KY...
aikkk!!!!...ky pun orang sini jugak ke?

eita said...

izan...
hahahhaha....ita mana ada suwo lah...suwo dalam adalah..takan nak pakai macam tu plok..
kihkihkih...kan ada yg meroyan kat situ kan...

ita memang peminat motor besar walaupun ita tak besar mana..

eita said...

izzah...
ciptaan Allah memang terbaik..tenang je kat sini..bila susah hati meh lepak sini

eita said...

juanz..

ita pun sama....koma jap tengok motor besar...

eita said...

man...
memang lawa...rugi sapa mari ganu tak singgah sini..

eita said...

kesuma angsana...

tenang je kan

eita said...

wantie..
boleh2..

eita said...

wanieys...
meh lah lepak ganu

eita said...

kak ujie..
situ comel...nak gi ambik dekat sikit jauh sangat..nampak macam dekat je

eita said...

kak tiha

wslm...
tak reti lagi nak guna..
ada nampak note tu..tapi tak tau apa fungsi dia..

hahahhaha...takut kena sepak je

Karukord Jagau's said...

aik....bila masa amek gamba aku tgh nek moto tu....heheheee...acah mak labu ...mana ada hihihihiii

sHaRiNa eLyaNa said...

wah bestnya..nmpk dlm gmbr cm best ja..terang ja kaler biru tu..

aka nak tunggang motor tu?? sha confirm xsmpai..mmg tgii

shahdiana said...

cantiknya pemandangan...series cantik...biru jek...

9n0L4 said...

lawonye pantai kemasikkkkkk. lame dok singgoh sini. hee.

-meeSUPERGIRL- said...

cantiknyee tempat ...

Si Matatajam said...

Cantiknya tempat tu..M tak pernah sampai lg...amboi macho la kucing tu hi hik hik

jaakechik said...

comelnya tempat nih....

QasehnyaRania said...

suka la pantai tu.
masa dok penang suka p lwpak tepi laut.amik angin..

Che Rosliza Che mat said...

pantai nie memang cantik...akak tak pernah pergi pantai nie..walaupun orang ganu kikiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...