Tuesday, October 23, 2012

DAPAT SARUNG LENGAN...

lama benar abang pos tak masuk kat umah aku..
tak masuk atau pun gi atar surat aku kat tempat lain pun x tahu lah..
hari ni ada surat untuk aku...
hari tu adala gi bw kat blog intan berlian,...
saja klik..ye lah benda free..sapa yg tak nak..hehehheh....
sapa yg nak jugak..leh je klik SINI...
bulan 11 tawaran di tutup...
cepaaaaaattttt.........



47 comments:

teratak hati said...

Wah dpt free ke..best la..

JR said...

Apa benda pun jika dpt free memang rasa sangat hepi kan? Apapun, tahniah beribu2 tahniah!!!

Tihara said...

as salam, macam nak jugak lah, esk nk torai :)

umialya said...

nak klik2 jugak le...

Si Matatajam said...

Dapat gak..eh cam nak sama plak kaler tu..hi hi

izan mama mia said...

wah caler biru,..saya dapat caler pink..dah pakai dah...lupa nak ambil gambar,..sampul n kotak tu pun dah selamat jadisampah dikerjakan dek Mia...jom kita pakai sama2 hehhehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

haha wani pun dpt juga kaler pun sama jer...

Karukord Jagau's said...

owh sarung lengan...len kali sjalah saya klik :)

Eyka said...

wahhh nak jugak hehe.. btw, nak kasi alamat tu kat mane ek ? hantar msg kat fb ke?

Eyka said...

wahhh nak jugak hehe.. btw, nak kasi alamat tu kat mane ek ? hantar msg kat fb ke?

Eyka said...

wahhh nak jugak hehe.. btw, nak kasi alamat tu kat mane ek ? hantar msg kat fb ke?

Ujie said...

akak pulak suka yg takde renda kat ujung lengan..

QasehnyaRania said...

klik je bleh dpt free ke kak..

Si Matatajam said...

Jenguk2 barang2 free di hari Rabu..

TiranaAduka said...

wah seronoknya..

Mencari ieta di ptg rabu

-meeSUPERGIRL- said...

untung la dpt free .. :)

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Hati seorang perempuan. Samada kecil atau besar, terlalu seronok dapat pemberian dari kawan2. Siapalah kita didunia ini kalau tidak kawan2 yang menghargai kita.

sHaRiNa eLyaNa said...

Ala nak juga hehe..bestnya dpt benda free hehe

ghost writer said...

boleh pakai untuk aidil adha nanti

Pondok Usang said...

saya senyum je... Salam Aidiladha.. =)

izzah said...

Best2...leh pkai rayer...slamat hari raya aidiladha:-)

man said...

wah bgsnya..nak jgk..blh bg mak or adik..hehe

eita said...

teratak hati...
memang free pun...

eita said...

jr...
memang sangat2....hahaha

eita said...

kak tiha..
torai kak jangan tak torai...

eita said...

umialya....
klik....jangan segan2..

eita said...

simatatajam...
heheheh...

eita said...

izan...

kebetulan kan...ita memang minat wana biru....
kita baru basuh..tak pakai lagi.....

alaa..mia ni..

eita said...

wanieys...
yeaahh

eita said...

karukord...

tak salah kalau kau klik jugak..
wi hadiah untuk makwe kau...

eita said...

eyka..
kat fb pun boleh

eita said...

kak ujie...
ita jarang pakai benda ni..sebab tangan dah ada kaf kan...

eita said...

qasehnya rania..

ye..try lah

eita said...

si matajam..
sila lah...

eita said...

tirana aduka...

dapat barang free memang seronok....

eita said...

mee...
memang beruntung pun

eita said...

tajnur...
waalaikummussalam....
betol sangat2 tu yob..

eita said...

sha..
memang best...
try lah

eita said...

ghost writer..
memang lah..

eita said...

pondok usang...

:)...

eita said...

izzah....
memang best...

selamat hari raya

eita said...

man...
bagus tu..klik lah

IntaNBerliaN said...

barabg free harus dikongsi bersama.. hihii

samalah kita.. sy pun warna ni :-)

eita said...

intan berlian...

ha'ah kan...
tapi masih tak cuba lagi

9n0L4 said...

wah wah. untunglaaa dpt free. nak jugakkkk. hee.

sHaRiNa eLyaNa said...

insyallah nnt ada rezeki sha try ya :)

Che Rosliza Che mat said...

tahniah ieta..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...