Wednesday, October 3, 2012

BUDAK YANG RAJIN..

Baru ni gi umah adik aku..
nak tumpang print borang....
printer aku dah 8 tahun meletup....hahahhaha...
jadi terpaksa lah menumpang orang kan...
masa sampai tu...budak botak (dah tumbuh rambut dah pun)...
tengah tido...
alaaaaa...baru ingat nak kacau dia....
tapi jap je tu dia tido..kan dengar suare aku mesti bangun punyer
hehehhe.....


mak dia ada kat dapur...
aku sempat jugak usha dlm bilik..
tengok dia tido..

kan betol..
jap je tido..
mesti bangun punyer bila dengar suara aku..
main kavada...
pandai tak aku buat zirafah...
hahahah...
aku pun makcik budak..leh main lagi..

korang nak tahu ..
budak ni tengah buat apa..?
dia tengah buang angin dalam pampers...
chittttt....
kurang asam jawa betol lah..

nampak je mak dia kat dapur..
cepat je..
mak dia ni tengah sibuk siang pelam..
ada orang tempah suh wat jeruk pedas pelam..

'pusing...pusing...
selonok nyer main air...'

suka sangat nampak aku nak ambik gambo dia..

Dah macam kacau dodol...
rupanyer....

dah selesai buat ubat pengasih...
heheheh...
habis basah seluar...

56 comments:

Che Rosliza Che mat said...

budak botak nie dah ada rambut....hensemnya....

kak tini (umialya) said...

hensemnya..

Cik.blogger said...

hhehehe kiut..sempat lg tu dia kacau..hehehe

Everything's Everythings said...

Alahai comelnya xD
rajin pula tu tlg ibu dia di dapur hahah

izan mama mia said...

buat jeruk?..uis...sedapnyer...sedap-sedap-sedap

izan mama mia said...

err...lpa lak nak komen....comel pulak anak sedara eita tu...boleh bt menantu...tupun kalau mama mia ada anak lagi...hihiihihihih

eita said...

che rose...
ha'ah...jadi panggilan pun kena ubah jugak lah..
xleh panggil budak botak lagi..

eita said...

kak tini...
lelong kak...3 singgit

eita said...

cik blogger..
dia pantang tengok benda..semua nak main

eita said...

everything...
rajin buat sepah je

eita said...

izan...
sedap2..rugi tak makan..
hhuhuuh

eita said...

izan...
menantu..?...
boleh kalau ada jodoh...
sila isi borang di kaunter ye..
khkihkkihkihkih......

izan mama mia said...

hahahaahha.....

jaakechik said...

cantiknya dak tu. cute jer. sama notti ngn anak jaa laa ni. suka kacau org kat dapur.heee

CikZaitul said...

alolololo...cumei ye..
suke tgk muke die tgh bunag angin tuh..
hehehhe


HeNRieTTa JoSe said...

Dh ada rmbut nie...makin bertambah comei....hehehe....

Akk, jeruk pelam pedas tu cmne?

fieda said...

tu dia..dia duk jampi bagai tu.hihi..nasib baik dia tak angkat kaki nk masuk dlm tu..

fieda said...

tu dia..dia duk jampi bagai tu.hihi..nasib baik dia tak angkat kaki nk masuk dlm tu..

zifa nia said...

http://curhatz.blogspot.com/ : unyu2 .. hee..hee

-meeSUPERGIRL- said...

hehe comel!

Telor Power said...

bakal jadi usahawan IKS ni

Siti K------- said...

alahai....comey betul budak botak ni..hehehe....laku ni lau air tangan dia...hahhaha

IntaNBerliaN said...

Ya Allah... comel;nya...

eMMe said...

comelnye...apa name dia eita
akak tgh cari name anak lelaki ni, kot2 kuar anak laki kan, heheheh...

QA's ~ mamapapa said...

sedapnye jeruk pedas pelam!!!!meh cni sket :)

Batu Adventure said...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

Tihara said...

ololo momelnye..esok anak eita muke camni la...silap2 budak ni jadi jeruk kan...hehe :)

sHaRiNa eLyaNa said...

alalal comeynya dia..lau buat jeruk pun sodap ni hahah

izzah said...

budak comel ni...geramnyer...hehe...

Kesuma Angsana said...

rajinnyer adik ni!

Si Matatajam said...

Alana tomey tomey..Cutenya Si kecik ni..mcm2 keletah dia..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

alololo comeynye dia kak eita hehe

QasehnyaRania said...

pos jeruk mai sini sikit skali ngn budak cute tu..hihi

eita said...

izan....
dah isi borang ke?...
hahahhah

eita said...

jaakechik...
budak2..pantang tengok orang wat keje..sibuk je nak wat jugak..

eita said...

cik zaitul...
hahahhaha...
sungguh kurang asam budak tu..merata buang angin dia..

eita said...

rietta....

rambut dia dah semakin banyak...taruk minyak rambut..

jeruk pelam yg wana merah tu...

eita said...

kak fieda..
mencuba jugak budak tu nak berenang...
tapi tak berjaya
heheheh

eita said...

zifa nia...
:)

eita said...

mee...
kiut je ngacau orang

eita said...

telor power..
akak rasa lah..menyibuk sama naik dengan orang tu

eita said...

siti K...
hahahha..wat ubat ngasih tu

eita said...

intan berlian...
hahhaha..
ni kalau alisha dapat adik lelaki ni jenuh lah melayan ..kihkihkih

eita said...

emme....
nama dia ahmad umar...

akak dah scan ke?..
eeeiii..best nyer nak leh baby...

eita said...

QA's mamapapa...

meh lah

eita said...

batu adventure...
salam kenal..

eita said...

kak tiha...

dia pernah mencuba untuk masuk..tapi masih tak berjaya..
kihkihkih

tak terbayang macamana muka anak ita nanti..

eita said...

sha...

hahahhaha...alahai makcik sha ni..
ada ke nak buat jeruk budak ni..
sadis nyer

eita said...

izzah...

hehehhehe

eita said...

kesuma angsana...

terlebih rajin ni KA...
hahahha

eita said...

si matatajam...
suka tengok budak2 kan...

eita said...

wanieys...

kiihkihkih...

eita said...

qasehnya rania..
jeruk mungkin leh pos..
budak ni anak orang takleh nak curi...
huhuhu

9n0L4 said...

hehe. air liur budak botak melazatkan lagi jeruk pelam tu. ;)

Masya said...

hihihihi.. senggih jer dia....

Norzie hany said...

Comelnya dia.pelam tu wat akak terliur.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...