Friday, January 27, 2012

YANG MANA LAGI HEBAT.....


Abang aku atar dalam emel....
dasat betol aku tengok...
korang tengok sendiri lah ..
aku nak sambung ot....



walaupun kat atas ni semua nya canggih...
laju...bersistematik..
tapi muatan terhad je....
walaupun terhad janji selamat...



tak macam yang ni.....
selok orang baru nampak kepala keretapi....
kalau aku lah fikir berpuluh ribu kali..
nak naik ni....
'haaa....naik..naik....
sapa duk kat luar dapat tiket free...
tapi tak janji lah selamat ke tak ye..
haaa...tu...masuk lagi kat tepi tu....
boleh muat lagi tu...'



16 comments:

Uncle Jonni said...

kalaulah komuter ngan lrt kita boleh tunggang gayut2 camtu kan best.... tiket haf prais....


kehkehkehkeh.

eita said...

kau nak ke?..kalu nak leh aku booking....hahahahha..
aku tak sanggup...
kalu duk macam tu....tak merasa aku kawen..kih3....
(tergedik lah plok)

MOH KEMBARA said...

Salam Yong,
kalau yg atas sekali naik reramai cam kat bawah tuh, tak sampai 2 km dah berterbangan penumpang atas bumbung tu!

a.samad jaafar said...

deme berani mati tu dik.. ramai yg nanti jadi stunt man tuh..

Acik Erna said...

eita..ngerinya tengok..yang tau bayar tambang dok kat luar tu kot..he h

nyanyisunyi said...

bila dh terdesak tak fikir lagi keselamatan..janji dapat naik...

Tihara said...

memang selok ahh..naik ketapi supe hok bowoh sekali tu..selok?? what..hehe, bui napa sekali.. :P

Sekamar Rindu said...

salam...

dasat..dasat...selalunya kes2 mcm ni berlaku di India atau pun di Indon...apalah nasib kalau terjatuh nanti..

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Ala eita, yang ramai2 tu bukannya selalu. Bergantung juga pada kepadatan penduduk dan keperluan bila musim perayaan. Apabila kerajaan tidak dpt menyediakan kemudahan secukupnya, maka begitulah jadinya. Sebagai kerajaan yang ada tanggung-jawab dan bermaruah, takkanlah nak biarkan keadaan sebegini selamanya! Selalunya alternatif yang diambil adalah saman menyaman atau menyalahi rakyat apabila berlaku kemalangan tanpa menyediakan kemudahan.
Wallahualam.

eita said...

wslm..
habis semua melambung kak...tak tahu kemana hala..

eita said...

berani tanggung risiko takpe..

eita said...

rasanya lah kot....

eita said...

ha'ah kan..janji dapat balik kampung.....

eita said...

selok...bahasa ganu...bahasa baku dia selak...
jd...ayat kat atas..selak orang baru nampak keteapi...
kih3..jadi cikgu bahasa jap...

eita said...

wslm...
ha'ah...kat atas ni kat india n pakistan...
ntah2 koma kot kalau jatuh tu..

eita said...

waalaikumussalam....
agaknya lah...diorang pun berebut jugak tambah2 plok nak balik kampung....
terjah je lah..janji sampai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...