Wednesday, January 18, 2012

BILA RINDU BERTANDANG LAGI..



bila mimpi bertalu-talu menjengah tidor...
akirnya rindu datang lagi.....




MyEm0.Com

27 comments:

eMMe said...

alamak! eita nangis ke?
rindu kt sape ni?
jgn nangis............
nah! tisu...hapuskan air matamu syg..

Acik Erna said...

ieta..kalau dah rindu bertandang lagi..tak de ke cara nak meleraikannya..

Tihara said...

rindu kat akk tak..keh3..Tahniah eita, eita pemenang ke 3 GA craft n crochet.. :)

eita said...

emme...
tak cukup tisu..nak lagi....he3..

eita said...

acik...
takde kak....sedih wase

eita said...

tihara...
rindulah.....berjuta2 lemon tu rindu...kih3...
ye ke?....nak gi tengok.....
tima kasih kak...

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Eh! Rindu kat sapa sebenornye? Kalau rindukan kat Yob Mad Jaapor tu, emm.... tengah sibuk buat cerekaramanya. Ataupun rindu nyalakan anjing liar dan rengekan kerbau pendek di hutan belakang rumah!

IntaNBerliaN said...

alahaiii siannya.. mmg cam gitu kan.. bila rindu tak tertahan, mulalah nak nangis...

eita said...

tajnur...
waalaikumussalam.....
rindu di hati Allah je yang tau....

wah2....yob mad dah macam artis sekarang ni....sibuk dengan cerekarama..he3...

eita said...

intan berlian....
ha'ah kan....

Afida Anuar said...

Rindu kat mak ayah ke kak?

Allah.. jangan putus doakan tuk mereka. InsyaAllah, akak akan berjumpa dengan mereka di sana, pada usia yang sama...Aminn..

kakyong said...

siapakh yg dirindui itu eita..?

Abang Jonni said...

wahhhh.... ombak rindu dah melanda....

huhuhuhu... banjir la nampaknya jap lagi... kehkehkehkeh.

beautiful_rose said...

rindu siapakah?

eita said...

afida...
ntah lah....
banyak sangat benda yang nak di rindu....
insya allah...
best lah balik kampung nanti kan..

eita said...

kak yong...
rindu kat akak lah...kuikuikui...

eita said...

abang jonni..
laaa...kan kau jugak cakap nak ternak ikan air tawar..tu yang aku saja nak kasi banjir...
kah3...

eita said...

rose...
rindu kat kau lah....
he3..

HeNRieTTa JoSe said...

kite pown ngh rindu seseorang nieh...doakan lah dia pulang esok yea...huhuhu....rindu sesangat nieh...

Asrul "iLham" Sany said...

jgn rindu lama2 bahaya...

MOH KEMBARA said...

Salam,

Ehem...ehemmm!

~SaL IjOu~ said...

rindu2an sama siapa ya~ ^^

eita said...

henrietta....
laa...ye ke..seksanya rindu kat orang kan...

eita said...

asrul....
rindu takde bahayanya...

eita said...

moh kembara...
batuk ke kak?...

eita said...

salijou...
teka lah....

a.samad jaafar said...

errr...kalau rindu, nyanyilah lagu siti pairuz tu..bila rindu kusebut namamu.. ada kaitan tak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...