Tuesday, January 10, 2012

ARRRGGGGHHHH!!!.....

kepiluan ini meracun hidup aku..
kesunyian ini membunuh jiwa aku...

14 comments:

Asrul "iLham" Sany said...

cam cite F.A.K.E.R gua kah? harap lu ok2 yer...

eita said...

ada persamaan kot.....
suke baca citer kau...

eita said...
This comment has been removed by the author.
Waqheh said...

sunyi tengelam terlantar dlm telanjang dipintu rindu semalam...

Afida Anuar said...

oh... nak berkata tapi tidak tahu mana nak mula.....

Tihara said...

kesunyian itu kdg2 menenangkan kdg meruntun jiwa..sabar ek :)

eita said...

waqheh..
dasat bahasa kau..bertambah pening aku..

eita said...

afida...
takpe xyah kata apa.....

eita said...

tihara...
kesunyian itu pembunuh dalam diam..

IntaNBerliaN said...

nape ni.. sabar yer..

eita said...

ermmmm...

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Hai eita, dah 40 org anak buah pun masih dlm kesunyian? Sebenarnya, tidak perlu kita terasa hidup dalam kepiluan dan kesunyian selagi berpegang-teguh pada petunjuk Allah SWT (AlQuran). Andaikata kita keseorangan, maka Dialah yang Kedua. Andaikata kita berdua, maka Dialah yang Ketiga dan begitulah seterusnya. Percayalah, dengan mentadabbur AlQuran dan Hadis, maka Dia (Allah) bersama2 kita sepanjang masa.
Surah AlMujadilah:8أَلَمْ تَرَ أَنَّ اللَّـهَ يَعْلَمُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الْأَرْضِ ۖ مَا يَكُونُ مِن نَّجْوَىٰ ثَلَاثَةٍ إِلَّا هُوَ رَابِعُهُمْ وَلَا خَمْسَةٍ إِلَّا هُوَ سَادِسُهُمْ وَلَا أَدْنَىٰ مِن ذَٰلِكَ وَلَا أَكْثَرَ إِلَّا هُوَ مَعَهُمْ أَيْنَ مَا كَانُوا ۖ ثُمَّ يُنَبِّئُهُم بِمَا عَمِلُوا يَوْمَ الْقِيَامَةِ ۚ إِنَّ اللَّـهَ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمٌ Tidakkah engkau memikirkan, bahawa sesungguhnya Allah mengetahui segala yang ada di langit dan yang ada di bumi? Tiada berlaku bisikan antara tiga orang melainkan Dia lah yang keempatnya, dan tiada (berlaku antara) lima orang melainkan Dia lah yang keenamnya, dan tiada yang kurang dari bilangan itu dan tiada yang lebih ramai, melainkan Ia ada bersama-sama mereka di mana sahaja mereka berada. Kemudian Ia akan memberi tahu kepada mereka - pada hari kiamat - apa yang mereka telah kerjakan. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui akan tiap-tiap sesuatu.
Wallahualam

eita said...

waalaikumussalam....
40 anak buah tu...anak orang....
apa yang yob tulis tu semua betol...
hidup dan mati hanya kerana Allah...
kadang2 tu bisikan syaitan lebih banyak yang hadir....
supaya eita jadi down dengan hidup..
astagfirullahazim....
mintak Allah jauh kan eita dari semua tu..

kakyong said...

semoga angin pilu segera berlalu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...