Sunday, July 1, 2012

AKHIRNYER....SIAP JUGAK....

hari ni sehari suntuk...
duk mengadap mesin..
naik berbalam mata...
siap jugak akirnyer...


ni kain yang aku beli masa gi kelate dulu..
sepasang baju untuk budak toyol...
rindunyer kat dia..

ni baju kak chah...
berpinar mata...wat manik..
biar lah buruk pun...
janji aku buat sendiri..
puas hati..

yang ni plok menang hari tu..
dari masya
tima kasih ye...

43 comments:

KY said...

wahhh....tema biru ye tahun ni..

Wanieys said...

cantik la...kak eita pandai jahit baju erk...manik tu pun cantik la...nak tempah jahit manik gak la kat kak eita hihihi

ainnoraini said...

cantikk...berseni tangan tu...kalau kakain entah apa jd kain tuu...hancusss di jadinya..

HeNRieTTa JoSe said...

baju melayu pown akk pndai jahit....

Chantek lew akk manik tuh...akk mmg pndai seni erk...menjahit bleh, masak bleh,pukul gmbo comei comei bleh...

sHaR!Na eLyaNa said...

wah biru ya tahun ni..ni bju tuk sapa kak?

Telor Power said...

awak nampak biru lah mak long kehkehkeh

MOH KEMBARA said...

Salam T,
woahh berbakat sungguh mung!
Mmg rasa puas ati kalau kita yg buak sendiri, kannn?

eMMe said...

pandai nye jahit baju n manik, bagus la Eita, leh saya anta tempah nnt, heeeee~

Che Rosliza Che mat said...

Cantiklah manik yg eita jahit...kemas jer...tema biru erk?

Norzie hany said...

Assalam Eita.
Wahhh pandai menjahit rupanya,cantiknya jahitan manik tu.

Asrul "iLham" Sany said...

fulamak, pandai jahit... kagum

wantie said...

hasrat hati nak jadi setror kamu tuk wat baju.

lawa baju tu. bila dah letak manik terserlah kecantikkan kain kosong tu.

IntaNBerliaN said...

cantik!! pandai lah ita ni...

Ujie said...

wanita melayu terakhir nih!
baju melayu lelaki pun pandai buat tu.

*jaitan manik tu cantik dah..terserlah.

Tihara said...

same laa hadiah kita...moga murah rezeki masya...lawa la kain kaler biru..tpi nak li kaler ijau la raya ni..hohoh :)

teratak hati said...

Wah pandainya jahit baju siap ada manik2 lg..

izan mama mia said...

cantik..sungguh rajin..anak dara sapo lah ni yer..

fieda said...

pandai eita ni jahit manik..

9n0L4 said...

wahhhhhhh. pandai jahit. nok gok tepoh sx. ;)

eita said...

KY..

dah budak2 tu nak wana biru..
ita layan je...

eita said...

WANIEYS..

boleh jahit bodo bodo gok....
tempah tahun ni leh ambik tahun depan..
hehehhehe

eita said...

ainnoraini..

tapi kak ain pandai buat deco umah..
memang cantik sentuhan tangan kak ain..

eita said...

RIETTA..

Mestilah pandai..
dah cabang seni..

eita said...

SHA...

anak sedara punyer

eita said...

SHA...

anak sedara punyer

eita said...

TELOR POWER...

hahahahha.....

eita said...

MOH KEMBARA...

wslm...
baru nk asah bakat ni...
memang puas hati biarlah x lawa pun....

eita said...

EMME...
tempahan sudah di tutup..
hehehehr

eita said...

CHE ROS...

budak2 pilih sendiri....

eita said...

NORZIE HANY...

wslm...
mengasah tangan dalm jhitan manik

eita said...

ASRUL...

wellllllll..........u know me
hahaha

eita said...

WANTIE....

insya allah nati akak pun leh pandai mcm tu jugak...

sebab tu pilih kain kosong..
senang nk padu manik

eita said...

INTAN BERLIAN....
tima kasih

eita said...

UJIE...

tibe2 je rasa terperasaan plok kat sini..
hehehehr....
beljar kak...kena lh pandai..
nk upah orang mahal tu

eita said...
This comment has been removed by the author.
eita said...

TIHARA...

ha'ah kan kak...
akak ni tak hbis2 dengan kaler hijau...
ce ambik kaler lain plok...
huhuhuh

eita said...

TERATAK HATI..

nk cube sesuatu yang baru kak...

eita said...

IZAN MAMA MIA...

ce teka anak dara sape ni...
hahah

eita said...

FIEDA...

baru mencuba kak...
test kat bju ank sedara...

eita said...

9n0L4....
temphan sdah di tutup..hohohohohoh

9n0L4 said...

hohohoho. dok baik ddekut orrrrrr. ;)

eita said...

9n0L4...

hahahahha.....

Masya said...

cantiknya... jahit manik, lame x buat huhuhuhuhu...

alhamdulillah dah selamat sampai.. jgn upe lekat kat peti sejuk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...