Wednesday, July 18, 2012

SELAMAT MENYAMBUT RAMDHAN...



tak lama dah masuk bulan ramdhan.. 
tinggal beberapa hari je lagi kan... 
 selamat menyambut kedatangan Ramadhan..
 semoga Ramadhan kali ni.. 
akan lebih baik dari tahun2 yang sudah...

45 comments:

KY said...

InsyaAllah...Aamiin

selamat berpuasa eita

angahpikah said...

Amin..

Tido la kak.. dah malam ni. Esok nak menjalankan tugas lagi. wakaka

fieda said...

selamat berpuasa eita..pose kat shah alam ke taun ni..?

Cilembu thea said...

mari kita muliakan bulan suci ini dengan melaksanakan ibadah lebih khusyu lagi dari pada tahun kemarin.
salam sehat selalu.

Nurlyla said...

slmt mnymbut bulan rmadhan... :)

Norzie hany said...

Selamat menyambut Ramadhan Eita.

izan mama mia said...

slmat berpuasa..eita dimana sekarang?..kalau di shah alam...dekat sangat dah tuu....

Asrul "iLham" Sany said...

selamat berpuasa juga ya... :D

eita said...

KY...

selamat berpuasa...

eita said...

angah pikah...
nak tido macamana lah..rasanyer dah terlebih tido ni...
hahahahha

eita said...

fieda...
selamat berpuasa kak...
ha'ah pose kat shah alam...
tapi tulah tak sama dengan pose kat umah..

eita said...

cilembu thea....
insya allah..

eita said...

nurlyla...

ye sama lah kite..

eita said...

norzie hany...
selamat menyambut ramadhan kak..

eita said...

izan mama mia....
selamat berpose...

dekat shah alam lah ni....
duk sini ke?

eita said...

asrul...
sama lah ..

Zie said...

selmt menyambut ramadhan, semoga tahun ni lebih meriah

9n0L4 said...

selamat juge. mehlah iftar sekali. ;)

Ujie said...

yeah..akak pun dah pasang azam utk Ramadhan ni. Hrp kuat semangat la.

Kali ni beza la Ramadhan eita ya..ramai ke anak buah ita jaga tu?

Masya said...

selamat berpuasa juga ..
insyaallah amin..

wantie said...

minta minta agar tahun ni dapat berpuasa dengan lebih baik dari tahun sebelumnya.

Wanieys said...

selamat berpuasa kak eita :)

safan said...

semoga ramadhan ini benar2 berkah nan indah

Tihara said...

tu lah tinggal berapa jam sebenarnya...entah ke sempat, entah kan tidak..moga sempatlah insya Allah..selamat menyambut ramadhan buat eita disamping insan yang dikasihi :)

izzah said...

selamat berpuasa =)

LYAfrina said...

lagi 2 hari...
selamat myambut ketibaan ramadhan..

Aine Ainun said...

selamat menyambut Ramadhan Eita..=))

Maafkan segala salah silap saya,
terlanjur bicara...harap dimaafkan ye sempena menyambut bulan yang mulia...

HeNRieTTa JoSe said...

selamat menyambut ramdhan buat akk juga....

eita said...

zie...
insya allah..harap2lah...
tapi rasa nyer maintain je pose sorang2 pah habis kontrak ni..

eita said...

9n0L4..
jom lah...

eita said...

ujie,...
ita pun sama kak..

3 orang je kak....
takde beza jugak...
ph habis kontrak ni..balik asal lah duk sorang2 balik

eita said...

masya...
sama lah..

eita said...

wantie..
harap2 macam tu lah..

eita said...

wanieys...
samal lah...

eita said...

safan...
insya allah..

eita said...

kak tiha...

insya allah kak...
harap2 masih sempat menghabiskan ramadhan untuk tahun ni..
harap2 dapat buat yang terbaik...

eita said...

izzah...
selamat berpuasa jugak

eita said...

lyafrina

x sabar nak tunggu

eita said...

aine ainun...
selamat jugak untuk akak ye..

ita pun sama kak..
kalau ada salah silap tu..

eita said...

rietta...
selamat berpose jugak untuk rietta,...

moga cepat sembuh dari demam tu..

Che Rosliza Che mat said...

selamat menyambut bulan ramadhan yg bakal menjelma...

eita said...

che ros..
selamat berpose..

9n0L4 said...

gi pntai ah bes gok. huhu. bwk lauk masing². pastu share. ;)

sHaR!Na eLyaNa said...

selamat berpuasa korang

IntaNBerliaN said...

salam ramadhan n selamat berpuasa :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...