Monday, July 30, 2012

KENANGA WHOSALE CITY...2

NIi baru jupe pc...
leh lah upload gambo..
nak letak banyak2 pun xleh..
macam biasa berukband lambat...
rasa aku beruk memang lincah memanjat ..
tapi apasal lah time jadi berukband dia bertukar jadi lambat hah?...


permandangan dari atas..
miniature effect...
gayat giler tu...

ni lah kain batik yang aku cakap hari tu..
kain batik 3 serangkai...
gold..
lagi apatah,...lupa lah banyak sangat.
kani batik ni kalau beli banyak..
sehelai jatuh dalam haga 6 yal je..

baju ni comel giler..
tapi aku lebih berkenan pada manik dia..
nanti leh lah tengok macamana diorang buat..

ni pun berkenan pada manik jugak..
diorang dah tepek..
tak boleh ambik gambo..
biasa lah budak degil macam aku..
mana ikut peraturan..
hehehhe..

manik yang simple tapi..
memang menarik..
ingat nak buat kat baju lah...
glamer sikit..
tapi kalau dah berjubah litup..
sapa plok yang nak tengok manik glamer aku ni..
takan hantu plok kot..
tak jadi lah..

25 comments:

Che Rosliza Che mat said...

cantik manik baju tue...tapi cr tak suka ada manik..susah nak basuh huhuhu

wantie said...

kau memang degil. dah org ckp tak boleh ambik gambo ko ambik juga.

Thanks ye sebab kedegilan ko tu , leh la akak cuci mata nengok manik yg cun tu. simple but nice.

Masya said...

cantik²nya.. lama dah tak jahit manik... sekarang suke yang sterika batu lekat kat baju jer.. jimat masa hihihihihi

Asrul "iLham" Sany said...

ko terrer bab2 jahit ni kan...

Wanieys said...

cantik manik kat baju tu...tp klu nk cuci nanti mcm susah jer hihi

HeNRieTTa JoSe said...

ala....akak jahit jew la kat bju akk...pe salahnya....

izan mama mia said...

hai eita...dh jupe pc tu dh blk ganu ker?...saya pun malas nak jahit manik kat tengkuk sebab nanti pakai tudung labuh mana dok nampok dah..suke jahit kat lengang baju je..hihihi..kalu nak basuh..celup2 jer..baju kita bukan dok pakai kotor cam bebudok..hiihhi...tq ita..nak mencilok idea gak dr gambar eita nie....heheh..boleh dok???

angahpikah said...

tadi g low yatt.. tengok kenanga ni dari jauh je la... Bosar bonar tempatnya... ble mitis peluh jantan kalo g shopping sana.. wakakak

Cik.blogger said...

hahahah...kak eita...kak eita...dan lagi tu...heheheh...i nak tk baju glam u tau...hehhe

Djangkaru Bumi said...

Saya suka yang warna putih bercorak bulat hitam.

fieda said...

sweet giler baju tu..

eita said...

che rose..
xyah basuh rendam je pahtu bilas,..
hehehhe/...
keje orang malas macam ita..

eita said...

wantie..
hahahha...dah berkenang sangat..
nak tulis dalam otak takut lupa..
ambik gambo kan senang leh tengok

eita said...

masya...
memang cantik pun...

eita said...

asrul..
aku tere sikit je...tapi boleh lah

eita said...

rietta..
glamer sangat tu rietta....

eita said...

izan mama mia..
tak balik lagi..
minggu ni last duk selangor..
pahtu balik kampung lah...
betol tu..
bukan kita main lumpur kan..
rendam pahtu bilas lah..senang citer..

boleh je...
mesti nak buat baju raya tu..

eita said...

angah pikah...
dekat ke?...
bukan setakat peluh jantan..
peluh pondan..betina semua kuar...
hahahha

eita said...

cik blogger...
hahahah...
i malu kalau glam sangat..

eita said...

djangkaru bumi..
ha'ah kan comel gitu

eita said...

fieda..
memang pun

9n0L4 said...

seriesly mmg cntik. bestye kalau dpt sehelai ni. huhu.

sHaR!Na eLyaNa said...

ctknya..sha lum beli lg..huhu

IntaNBerliaN said...

a'aa sy pun berkenan kat manik tu :-)

Si Matatajam said...

Cantiknya beadings kat baju tu... Kaler baju pun soft ja...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...