Monday, July 2, 2012

SAYU...

Perlukah aku ketawa saat hati aku ingin menangis...

20 comments:

sHaR!Na eLyaNa said...

eh napa ni kak?? sbr ya..kalau perlu mngis menangisla..jngn pndamkan

Ujie said...

Jgn dihalang luahan rasa...lepaskanlah!

Nadhirah said...

:) menangis boleh wat kte lege...
but jgn menangis tok sesuatu yg tak berbaloi..

Asrul "iLham" Sany said...

ketawa dan menangis boleh tolong kurangkan rasa kecewa itu :D

semoga semuanya ok ya ~

Deq's Qienz said...

kdg2 menngis mbuatkan kita rasa lega.menagislahh sepuas2nya..

Wanieys said...

kak eita sabar banyak2...kalau rasa menangis tu perlu menagislah sekurangnya ia boleh menjadikan kita lega

IntaNBerliaN said...

nape ni ita?

izan mama mia said...

menangislah..moga selepas ini,hatimu kembali tenang,dan bibir akan tersenyum...menangislah...boleh juga kalau nak pinjam bahu...

KY said...

menangis tu, cara terbaik untuk redakan hari...kalau perlu menangislah..tapi tetap senyum

angahpikah said...

hurmmm.. tekup muka ngan bantai, nangis kuat2.. pastu jerit. tak pun ambil air sembahyang dan sujud lama2 minta ditenangkan hati. tips selalu sy buat =)

caiyok kak eita.

fieda said...

nape pulok ni...

HeNRieTTa JoSe said...

nape nie akk....jgn lew sedey2....cecite cecite....

Norzie hany said...

Alahai eita,nape ni....

Saya Disini said...

nape sayu2..

9n0L4 said...

menangis lahhhhhhh jika mahu. ;)

wantie said...

Nenek akak selalu cakap. kalau nak menangis biarkan menangis sepuas puasnya. jgn di pendam.

cam tu lah yg akak amalkan. time menagis, perlu menangis sepuasnya. jgn di pendam nanti emosi terganggu.

eita said...

tima kasih semua...no komen....
huuhhuhuhu..terasa mcm retis plok...

teratak hati said...

Knapa ni sedih je..nangis je la..baru lega..

Che Rosliza Che mat said...

Kalau rasa sayu atau sedih keluarkan saja airmata eita...itu membuatkan perasaan kita lega...

Masya said...

menangislah semahunya.. jangan sampai seduu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...