Wednesday, July 25, 2012

WORDLESS WENESDAY.....

Dasat kan.....
disebabkan.. banyak sangat buah cempedak melimpah ruah atas pokok..
dah takde tempat nak kuar buah..
last sekali berbuah je lah kat tiang eletrik...
hhohohoho..



28 comments:

KY said...

tak nampak jelas..buah durian ek..digantung kat tiang elektrik, jadi buburlah jawabnya nanti hahaaa

izan mama mia said...

heheh..eita punya kerja ker ni...kehkeh

Asrul "iLham" Sany said...

ko ke yg gantung durian tu???

Waqheh said...

dasat sangat woooooooooo...makan kena karen

eita said...

ky..
buha cempedak...
...
jap lagi jadi goreng cempedak lah ...

wantie said...

tak sure buah apa yang tergantung tu. durian ke. cempedak ke or buah kelapa.

hai.. sapa la punya kerja tu.

eita said...

izan mama mia...
hahahahha....tak terkuasa ita nak memanjat tiang ni..

eita said...

asrul..
kau rasa..?
hahaha

eita said...

waqheh...
kau nak cuba?

eita said...

wantie...
tuan dia lah tu...

eMMe said...

sampai camtu skali gantung buah kat tiang letrik, sape nak amik tu...
bawak balik umah la.. buka meja..jual buah, hehehe....

eita said...

emme...
dia takut orang curi..
tu yang gantung tinggi tu...
sedap isi dia..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

uii sape punya keje gantung kat situ tu kak? hehe

eita said...

cik moon...
tuan dia lah kot..

Kesuma Angsana said...

he he he terbaik

Wanieys said...

hahaha...saper punya keje la tuh

IntaNBerliaN said...

sapelah yg gantung tu yer.. hihi

HeNRieTTa JoSe said...

olooh...pasal tiang letrik depan umah rietta xmo berbuah camtu....huhuhu....


PSSs...akk kat KL lg kew dah blk Tganu...

Ujie said...

sape punya keja nih? posa2 gantung durian.

9n0L4 said...

haha. sabor jelah. nape tak gantung kat tengkuk jeee.

a.samad jaafar said...

dah xde keje mamat yang nyangkut buah tu.. tp.. menarik jgk ye..

Nurlyla said...

dia smpan kejap je tu eita.. haha

Masya said...

hahahahahaha

eita said...

:-)

Mishter Izwän said...

sape punye tuh. goreng pun sodappp

saysumtin pliz said...

Seyes igt buat durian. Haha. X pun mcm kelapa.

Che Rosliza Che mat said...

BUAH CEMPEDAK KAT TIANG ELEKTRIK HIHIHI MEMANG LAWAK..

QasehnyaRania said...

haha..lawok sungguh..cemana la akak leh p snap...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...