Saturday, July 21, 2012

PEREMPUAN NERAKA...

Tgah duk lepak dgn bdk2...
Tengok cerekarama...
Jahanam sungguh lah dapat isteri mcm tu..
Seyes lh memang sakit hati tengok...
Mintk d jauhkn lh dari perangai mcm tu kan

40 comments:

Norzie hany said...

Emo skjp...hehehe.

9n0L4 said...

kurang hajor punye bini. huhu. terrrremo kat sini.

izan mama mia said...

jdkan pengajaran..mg eita jd isteri yg baik nanti pada bakal suami eita...insyaallah...kami semua isteri mengharapkan begitu..

angahpikah said...

hahahah.. wow kak eita emo tgok cte.

sHaR!Na eLyaNa said...

eh..sha terlepas la..emm tido awal smlm..

Waqheh said...

cerita pe lu layan...haha

eita said...

norzie hany..

hahaha..tau takpe

eita said...

9n0L4...
memang kurang hajor pun...
hahahah...macamana lah boleh emo kan...
padahal citer je..

eita said...

izan mama mia..

insya allah...
harap2 lah kan..

eita said...

angah pikah..
dah citer dia menarik....
hahahahha....tak tahu lah macamana leh sakit hati plok....

eita said...

sha...
sha kan tak sihat..memang lah kena tido awal...

eita said...

waqheh...
hahahahha....cerekarama je..
lama tak tengok lu

Tihara said...

alamak tak tengok tb..balik kole lipis tak sempat nk tgk tb..wugi tk tengok

eita said...

kak tiha...
semalam takde apa nak buat..
naik bosan layan budak2 ni tengok oh my english..
acikan xleh nak tengok citer lain..
akirnyer dengan kuasa veto..
ita tukar siaran..
hahahha..
sedap jugak tengok,,..
rasa takde lah meleret sangat..
memang sapa tengok akan jadi emo lah..
benci sangat2 kat isteri dia tu..

siti said...

xphm lah ade jugak mak yg suruh anak sendiri bencikan bapaknye. teruk betul

ieda said...

huhuhu terlepas tgk ..
ada ulangan ke dik huhuh

a.samad jaafar said...

hahahaha... tengok tb pun emo jgk.. !!

Nurlyla said...

alah.. x tengok lh eita..

9n0L4 said...

hebat beno belakon nye, smpai org tgk pun rase benci. hee.

Ujie said...

langsung tak tengok. terawih kat surau kan..abis lewat..sampai rumah dah ngantuk, terus tido.

mesti best citer ni, smpai eita emo sgt2.

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Di dalam kisah solat gerhana matahari, Rasulullah s.a.w. dan para sahabatnya melakukan solat gerhana padanya dengan solat yang panjang , Rasulullah s.a.w melihat Syurga dan Neraka. Ketika beginda melihat Neraka beginda bersabda kepada para sahabatnya: “ … dan aku melihat Neraka maka tidak pernah aku melihat pemandangan seperti ini sama sekali, aku melihat kebanyakan penghuninya adalah kaum wanita. Para sahabat pun bertanya : “Mengapa (demikian) wahai Rasulullah?” Baginda s.a.w menjawab : “Kerana kekufuran mereka.” Kemudian ditanya lagi : “Apakah mereka kufur kepada Allah?” Baginda menjawab : “Mereka kufur terhadap suami-suami mereka, kufur terhadap kebaikan-kebaikannya. Kalaulah engkau berbuat baik kepada salah seorang di antara mereka selama waktu yang panjang kemudian dia melihat sesuatu pada dirimu (yang tidak dia sukai) nescaya dia akan berkata : ‘Aku tidak pernah melihat sedikitpun kebaikan pada dirimu.’ ” (Hadis Riwayat Imam Al-Bukhari)
Ceritanya panjang dan kefahaman pun kena teliti betul2. Secara ringkasnya, mana mungkin dlm keadaan sekarang (diluar Daulah Islamiah) kita hidup mewah dan memenuhi syarat2 yang diinginkan. Hatta dlm hadis ini menyatakan bahawa alangkan kalau sisuami mempunyai ramai isteri dan sudah tentu tidak dapat memenuhi masa dan keperluan isteri. Masa itu juga si isteri meragam dgn kata2 menyinggung perasaan suami, maka sudah cukup tempatnya di neraka. Nauzubillah. Dan bukanlah pula kalau perempuan tiada suami terlepas, keran hidup ini mesti ada pembimbing yang mengarahkan kita ke jalan lurus. Wallahualam.

KY said...

KY tak tangoklah malam tu, KY kemana ye?...

HeNRieTTa JoSe said...

hehehe....sabar akk....itu citer jew....jadikan pengajaran buat penonton...

Kesuma Angsana said...

KA x sempat tegk pown!.. salam kenal dari KA n dh follow 582

Masya said...

pertama kali tgk sherey merlis bwk watak mcm tu .. mintak dijauhkan.. tp dia bwk watak tu .. masih lg nampak watak lembutnya kan...

eita said...

siti..

tulah kata...
sanggup bagi tunjuk ajar macam tu kan..

eita said...

ieda..
rasanyer takde kot..

eita said...

yob mad..
mesti lah yob...hahahha....
tambah2 kalau bosan..

eita said...

nurlyla..

ita pun kebetulan jugak...

eita said...

9n0L4..
pelakon terkenal memang habat lakonan dia..
tu yang jadi terlebih emo tu..
hahahahha

eita said...

kak ujie...
ita terawih kat umah...
jadi leh layan ...

best lah jugak..
kisah isteri yang memperbodohkan suami dia..
sian sangat2..

eita said...

tajnur..
waalaikumussalam...
kadang2 tu terfikir jugak kan..
susah jugak kawen ni..
susah takut tak terpikul tanggungjawab....

eita said...

KY..
gi terawih kot..

eita said...

rietta...
hahahahha..
teremo lah rietta..
sikit je..

eita said...

tima ksih sebab lepak siini...
:)

eita said...

masya...
tu lah kata..
dalam jahat tu comel lagi..

Che Rosliza Che mat said...

Memang jahanam...tak suka isteri cam gitukan...

9n0L4 said...

huhu. lagu lagu cite tu pun best jugok. lagu opick. ;)

IntaNBerliaN said...

sy tgk sekerat je cite ni..

Sally Yatiey said...

Tak sempat tengok. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...