Monday, April 29, 2013

TERBAEKKKKK..DARI LADANG...

baru ni langsung tak perasan rupanyer buah nenas aku dah masak..
perasan nyer masa nak kutip malberi...
terpandang tengok tudung nenas aku dah bergolek atas tanah..
sekali tengok...
yeaaahhhh.....dah masak rupanyer..
cepat2 ambik pisau cantas batang dia...
mujur BUAH HATI aku tak nampak lagi..
kalau tak habis lah berpesta dangdut lah dia...


Ni yang dah masak..
aku balut dengan kain jugak nak bagi manis lagi..

ni dalam keadaan ..
stand by on coll...

tip tak nak bagi BUAH HATI aku ambik..
bagi pakai tudung kat buah nenas..
hahahah...
sapa2 yang umah kat kawasan hutan leh lah buat macam aku..



malam ni aku ot..
nanti aku BW ye....
sibuk sangat2....
nak makan pun tak sempat...
kalau gini lah kan...
raya ni soh2 pakai kebaya..
hahahahahha


29 comments:

izan mama mia said...

wah..terbaiiikkk..la dato,...bz nyer ialah ahad dh nak undi,..mesti kena bertungkus lumus yew..wah pakai kebaya eks..teringin nak tgk..pakai laaa... pakai laaa.. hik hik... nenas pun bertudung...sopan tul

Tihara said...

mujo kawan mu tak buat pesta gangnam gyomi..
jeles arr ita boleh pakai kebaya..hehe :)

umi alya said...

bagusnya nanas eita, comel gitu bertudung.. hahaha

juanz said...

i like nenas

fairus mohamad noor said...

comeynyer nenas tu bertudung..hehe

Ujie said...

Bestnyee petik hasil sendirik..nak masak apa tu nanti?
Simpan molek, nanti buah hati masuk rumah..abis gak. :D

wantie said...

suka tau nenas ni. kalau tengok pada mata ni. ternyata nenas ni manis...

kalau la buah hati kamu tau ni. mau tinggal mahkota tu je la tuk kamu pakai eita oi...

Puan Kutu said...

tu dia menjadi sungguh nenas eita ni.teringat dulu masa aruah mak ada,tanam juga dekat kawasan rumah..

nk pakai kebaya gak raya ni.huhu

jaakechik said...

wahh pandai kak eita tanam nenas yer. jaa ni pulak jenis tgn panas, tanam apa-apa skali pun sume konfem mati...hehehehhe...

p/s : akak punya nenas ada mata besar2. mesti manis kan?

nazeef nazeem said...

amboi...kemain buah nanas dia..cantik pulak masak dia tuh..jarang orang tanam buah nanas kat umah....

eita said...

izan ..

hahahha...takde nak pakai kebaya nyer.....

kena sentiasa tutup aurat...

eita said...

adik tiha...

tau dakpe...

jangan jeles...sebab takmungkin terjadi..kihkihkih

eita said...

umi alya...

hahahha...bertudung itu indah

eita said...

juanz...
jom makan sama...

eita said...

fairus...

kihkihkih..
kalau tak tudung habis semua nyer

eita said...

kak ujie..

ni nenas madu...tak best kalau masak..
ita makan macam tu je..sebab manis giler..

eita said...

wantie..

hahahahha...tau takpe....
buah hati ita tu bukan ada perasaan belas kasihan pun

eita said...

puan kutu..

abang ipar n adik yang tanam..ita cuma kutip hasil je..hohohoh..


eita said...

jaa..

memang manis pun

eita said...

nazeef...

terbaekkk

HeNRieTTa JoSe said...

Buat jus sedap tu akkk

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Wah! Kalau hasil memuaskan, nak dermakan kain baju lama2 banyak2 kat ladang nenas eita. Mana le tau kalau2 `buah hati` eita nampak, oi gerun jugak `dia` datang bkn sebarang datang, datang dari jauh...

Si Matatajam said...

Buat pajeri sodap nih...

eita said...

rieta..

akak makan macam tu je...

eita said...

tajnur..

waalaikumussalam...

boleh je yob...
banyak lagi yang tak bertudung ni....

eita said...

si matatajam...

ni nenas madu...tak berapa sedap buat peceri..sebab memang dah manis..

sHaRiNa eLyaNa said...

sopan ja nmpk dia bertudung kan haha

shahdiana said...

boleh panggil raja buah tak..sebab pakai crown...heheheh

9n0L4 said...

kakkkkkkk wei, nk tepoh baju ni. ye wak senyak je op. huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...