Monday, February 18, 2013

DIA MENCURI HATI KU....2

tajuk memang takleh tahan..
hahahah....
dulu dia dah mencuri.SINI...la ni mencuri lagi....
Bile hujan dah berenti...
penuh lah atas atap umah aku..
diorang duk buat pesta dangdut...
rasa macam nak roboh atap umah aku..
Tensen betol lah


yang ni memang kenyang lah..
bab nyer uncle aku bagi limau 2 kotak..
yang tak elok aku buang kat tanah...
pesta tanglung plok lah dia ni..


makan pun ada gaya..
yummy..

'erkkk...alhamdulillah..
kenyang perut aku'

39 comments:

fieda said...

pnadai monyet ni mkn limau..

ejulz said...

xtau pulak selama ni yg monyet pandai makan limau.. hehe. tkut ngan monyet.. hehe

Jom join segmen ni kalau belum.. 100 penyertaan terawal akan dapat 1pcs Sticker Fridge Magnet / 1pcs Button Badges. Dan rebut hadiah2 menarik yang lain.. ^_^

http://kampung-kameq.blogspot.com/2013/02/segmen-ucapan-selamat-hari-lahir-buat.html

jaakechik said...

kera ni mmg suka curik brg org kan... jaa takut ngn menatang ni tau... takut dia rukas atas jaa... muahahhaa...

jaakechik said...

kera ni mmg suka curik brg org kan... jaa takut ngn menatang ni tau... takut dia rukas atas jaa... muahahhaa...

jaakechik said...

kera ni mmg suka curik brg org kan... jaa takut ngn menatang ni tau... takut dia rukas atas jaa... muahahhaa...

izan mama mia said...

monget..hahaha..mia sebut gitulah...er tak sakit perut ker makan limau byk tuu...ish.....napa depa suka g rumah ita ??...kat rumah jiran2 lain monyet ada kaco tak??

Asrul "iLham" Sany said...

cis chenta bulus rupanya muahahaha

Jay Ar said...

Curi barang org masih tak pa lagi...pernah dengar ada monyet curi baby, memang menyeramkan...

Ujie said...

ntahnye ita, tajuk tak menahan..^__^

pandai pulak monyet ni mkn limau, siap buang kulit. ingatkan dia makan gitu je.

Kesuma Angsana said...

beli mercun siap2 agak depa dtg bakar mercun ni hala kat depa hehehe

insanicita.blogspot.com said...

Bisa aja milih pic na hehehe

umi alya said...

mak aihhhhhh monyetpun raikan jugak CNY?

sHaRiNa eLyaNa said...

dia pun nak braya cina gak haha

C.T.K said...

hahahaha..mmg xmenahan tjuknya...khusyuk bnor monyet tu mkn..hihi

juanz said...

cute la monyet tu...

MAZLIZA ABD RAZAK said...

alamak..takut
ada sesetengah tu kejar orang tau

Che Rosliza Che Mat said...

jangan duk dekat2...nanti gigitya hihihi

QasehnyaRania said...

ingt apa la tadi.pandai nya dia makan limo ye.rasa apa nyet..hihi

eita said...

fieda...

memang pandai....siap buka dulu kulit dia

eita said...

ejulz...

monyet kat umah makan belaka..janji makanan.....

eita said...

jaakechik...

memang napok sungguh jaa takut..bab 3 komen tu..hahahah...

kalau dia memang tak berani buka tingkap..
semua tutup...

eita said...

izan...

hahahah..monget?....pelat lagi mia ni..

bab kat umah ita tepi hutan ..tu yang bergayut kat tepi umah..

eita said...

asrul..

hhahahahhahahah

eita said...

jay ar..

dah ada dah berlaku ..
selang 5 buah umah dari umah ita..
kera gigt baby tengah tido dalam buai..
habis cedera tangan n muka..
sian betol lah...baby pompuan plok tu

eita said...

kak ujie...

hehhehehe...gimik kak...

kalau makan dengan kulit rasa pahit...tu yang dia buang habis kulit tu..

eita said...

kesuma angsana...

ada mercun..
tapi takut nak bakar..

eita said...

insanicita...

ya..bisa saja..

eita said...

umi alya..

itru sudah semesti nyer,..hahahah

eita said...

sha..
tu lah kata..
cuma angpow je lupa nak bagi ..hahahah

eita said...

ctk...

.hahahah...gimik..gimik....

makan ..semua orang kusuk

eita said...

juanz..

nak bela ke?

eita said...

mazliza...

memang lah..kalau dia datang semua tingkap..pintu ..semua tutup

eita said...

che rose..

memang sah2 tak duk dekat

eita said...

qasehnya rania...

rasa sedap kot..
hahahha

wantie said...

rezeki dia tu... ada juga tukang perabis limau ko eita..

Karukord jagau said...

kejap lg sakit perut la dia tu....kehkehkeh

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah wah sedap sungguh melantak limau tuh

9n0L4 said...

bijok ngat ye mkn limau. dok khiput ke muke ye ehhh. limau tu dok masam pulok. hihi.

Che Rosliza Che Mat said...

monyet pun makan limau....tak masam ke? tiba2 ingat monyet arwah tokki waktu akak kecik2 dulu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...