Monday, February 25, 2013

JOM SOLAT....



'lambat nyer tunggu umi ni...'
'dah naik kematu tunggu ni..

 
'takpe lah..kita solat dulu lah...'
'harap2 betol ni..'

 
'lambat sangat umi nak rukuk...'
kite rukuk dia lah..'
'eh!!!..sapa jadi imam ni...'

'dah..berpusing dari kiblat ni...'
'takpe lah...sujud je lah..'

'ermmmm..dah berapa rakaat ni..
'macam banyak je kite solat...'

'lambat nyer umi..'
'kita nak baca doa plok.....'
'ke umi tido ni..'

'mama yeos tak solat erk?'
'asik ambik gambo orang je..'
hahahha...
nanti mama yeos solat lah...

'cepat umi tadah doa...
ahmad nak berdoa ni...'

34 comments:

umi alya said...

ha3, cute...

izan mama mia said...

heheh..comel umar nih...pandai dia nak solat juga tuu..

HeNRieTTa JoSe said...

oloh comei....tingat anak buah dulu...gtu gaya la jugak...org solat, dia pown sibuk sama...

psss...rietta dh amek tag...thanks akk...

Jay Ar said...

Anak2 JR masa kecik selalu ikut di belakang bila ayahnya solat. Bila dah besar jenuh pula kita mengingatkan mereka kerana kadang2 melambat2kan solat...

Kesuma Angsana said...

he he bagusnyer si comey ni

wantie said...

pandai dia layan sendiri tak kaco ummi dia. kalau anak akak dah lama lepak kat kaki or belakang.

Ujie said...

Rukuk dah mcm sujud..comel!

Hanamiko Sakura said...

comel je bila ada budak2 kecik comel ni belajar solat XD

Elya Roza said...

comelll bila tgk budak2 solat

C.T.K said...

comey sgt!!!. bgus la kcik2 dh ajar solat :D

eMMe said...

Assalam Eita, akak kembali sudah...
hehe..3 bulan akak cuti, kejap je ari berlalu.. dah start keje...

hahaha..kelakar la anak buah eita ek.. tgk dia rukuk ke sujud tu, heeee...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

alololo comelnyerrr...kecik2 dh pandai solat..Alhamdulillah

sHaRiNa eLyaNa said...

bljr dr kcil2 ..hehe..comel..

done white

Tihara said...

aii cik mat kita ni kemain lagi..cute je, moga jadi anak solehin :)

eita said...

umi alya....

hehehehehe

eita said...

izan...

sibuk sekali kalau dtengok mak dia nak mayam...

eita said...

rietta...

budak2 memang macam ni..

sama2

eita said...

jay ar..

tau takpe..
rata2 semua gitu..

eita said...

kesuma angsana...

:)

eita said...

wantie....



kaccau jugak tambah2 kalau dia paggil mak dia tak menyahut

eita said...

kak ujie...

tu lah kata...
dah macam buat akrobatik

eita said...

hanamiko...
rasa geram je tengok...

eita said...

elya rozza..

betol2

eita said...

ctk..

dia selalu ikut mak dia..

eita said...

emme...

wslm.... kak...

tu lah rindu kat akak....


hahahha...dua2...rukuk boleh..sujud pun boleh

eita said...

wanieys...

harap2 berkekalan sampai besar...

eita said...

sha...

kihkihkih..

eita said...

kak tiha...

in shaa allah

shahdiana said...

ala geramnya tengok gelagat dia..tambah tang sujud tu..mencecah lantai...hehehe...comel...

jaakechik said...

alolo... pandainya dia...kecik2 dah bersolat...

fieda said...

olo..comey sungguh la..

Si Matatajam said...

Ala comelnya aksi Si kecik tu...moga jadi anak soleh yea Ahmad..

9n0L4 said...

hihi. mama yeos sibuk sokmo amek gmbr pahtu wak kenak op. :)

Che Rosliza Che Mat said...

cute budak bambam tue..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...