Wednesday, February 27, 2013

KEYWORDS...


hari ni saja je gi godek2 nuffnang...
tertarik dengan keywords ni hah..
ermmmm......
duk fikir bila masa plok aku bagi teks syarahan 
pasal jiran...
walaupun aku ni seorang datuk seri..
tapi tak pernah plok wi syarahan pasal jiran..
bab citer jiran ni tak menarik langsung...
sebagai seorang datuk seri..
aku lebih banyak gi wat lawatan kat kampung2...
duk dengar pasal masalah 
saluran paip tersumbat..
loji kumbahan yang melimpah...
masalah banjir kilat...
(w/pun umah aku sendiri pun banjir..)
rakyat mesti di dahulu kan..
hahhahhaha....
tambah2 plok pilihanraya nak dekat ni..
jadi kena banyak tunjuk muka..
kan takde plok orang nak pangkah aku..
hahahahha...

jangan lupa vote aku nanti ye...
http://www.smileycodes.info


55 comments:

wantie said...

mcm mcm keyword org cari. hehehe

izan mama mia said...

Datuk seri bertanding DUN mana tuu.sungai kinabatangan dungun ker...jauh..laa xleh laa nak pangkah dato seri..hiihih

umi alya said...

nmpknya kena tukar alamat lagi TAPI.... TAPI, TAPI... sblm tu nak tnya, jika menang akak dpt berapa %, aci tak??

Pena Menari said...

hahahahahah....sbr jo lah....heheh...kak eita...kak eita

Jay Ar said...

Insyaallah saya akan vote Datuk, tapi hulurlah kat saya tebal2 sikit...kan rakyat didahulukan...

nea lopah said...

Janji di Capati. hehehehe

Shafiqah.S said...

hahaha.. amboii.. sakan deme berkempen.. kalo begini la datuk seri, sy tukar kwsn parlimen sy utk ngundi tahun ni..

Ujie said...

Haha..tu mesti student dok cari bahan.

Datuk seri, dah tunjuk muka wajib hulur..

MAZLIZA ABD RAZAK said...

taksangka pulak dok blogwalking ngan dtuk seri
he...he...

Uncle Jonni said...

yang berhormat.... tabikkkkkkk......

kehkehkeh

jaakechik said...

pjgnya keywords yg dicari tu...hihi... yg jong cari tu mesti ahli JKKK kampung agaknya, kan? hihihi...

fieda said...

sesuai la keyword tu dgn title dato seri...hihi

Kesuma Angsana said...

he he mmg ade gaya tuk seri tu !

HeNRieTTa JoSe said...

ekekeke.....ada larr sipi sipi...entry akk pasal jiran akk tu...ekekeke...

psss...camne banjir? akak ok x?

juanz said...

hidup YB... tp hidup tu jgnlah bz sgt cik ita oi.... camnelah org lain nk tanggung kalo org tu bz manjang... huhuhu...

QasehnyaRania said...

hihi.. kena banjir lagi ke skrg ni?

tak pa saya setia pangkah dato seri ..hihi

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

haha mcm2 keyword daaaa

Tihara said...

mesti vote dato seri punyer..janji hijau, takmo biru mata hitam ku itu..takmo takmo ..kuhkuh..kang ade yg sentapp koo

Puan Kutu said...

hahaha tak menahan jer..:)

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

nazeef nazeem said...

wah wah..tak sangka datin seri..sib baik bukan datin maimon kann

Masya said...

hahaha.. sesuai sgtlah datuk srinya tu....

C.T.K said...

hahaha...datuk seri mlawat time pilihanrye je ke..haha :D

Si Matatajam said...

Kompem nanti M undi datuk seri yek...hi hi..

Telor Power said...

mangsa banjir ke sis?

eita said...

wantie...

hahaha..tu lah kata..time bosan ita tengok lah keyword ni

eita said...

izan...

hahahhaha..kinabantan bauk...
takpe boleh undi pos...

eita said...

umi alya..

tukar jangan tak tukar..

nanti kite leh bincang pasal peratus kenaikan ni
hahahah

eita said...

pena menari..
sabor..sabor jugak..
jangan lupa undi tu

eita said...

jay ar...

hahahhaha...rasuah tidak di galak kan ni...

eita said...

nea lopah...

kalau nak makan capati ..jom..datuk belanja

eita said...

shafiqah s...

mesti lah..nak menang kan..kena lah berkempen

eita said...

kak ujie...

rasa nyer kot...sian plok student tu..

ye..datuk akan hulur salam....wajib di capai tu
kihkihkih

eita said...

mazliza...

hahahah..sekarang dah tau kan

eita said...

uncle jonni..

wah...kuat mengampu jugak kau ni ye

eita said...

jaakechik..

hahahah...agaknye lah

eita said...

kak fieda,,

betol2..jom datuk belanja makan capati...

eita said...

kesuma angsana..

hahahhaha....

eita said...

rietta....

hahahhaha..ye lah kot...

banjir?..masih tak surut...

eita said...

juanz...

kihkihkih...mujur yb masih hidup...

kalau tak bz sapa lah nak bagi makan kan..
jadi kena lah bz jugak

eita said...

qasehnya rania...

biasa r..banjir kilat...

pangkah jangan tak pangkah..
tahun ni datuk bertanding untuk calon roket

eita said...

wanieys...

hehehehhe..tu lah

eita said...

kak tiha...

vote jangan tak vote...

kalau wana separuh2 boleh tak?hahahah

eita said...

puan kutu..


:)

eita said...

saifudin..

nati kita terjah ye

eita said...

nazeef nazeem...

datin maimon tu jiran belakang umah..
khkihkih

eita said...

masya....

tau takpe

eita said...

ctk..

hahah...itu sudah semesti nyer..harap masa nak mengundi ni lah rakyat nak merasa bersalam dengan datuk..
kalau hari lain jangan harap lah...

eita said...

si matatajam...

ni baru penyokong setia..

eita said...

telor power...


ye ..mangsa banjir kilat

sHaRiNa eLyaNa said...

amboi keyword hahah

9n0L4 said...

haha. lame doh dok tgk nuffnang nye acc. jadi mnde dahu doh. :)

eita said...

sha.....

hahaha..tau takpe

eita said...

9n0L4

akak pun sama..takde kje tu yng tengok keyword...

Che Rosliza Che Mat said...

mcm2 keyword yang org carikan.... hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...