Tuesday, February 19, 2013

DAPAT HADIAH PENGHARGAAN...

sebenarnye dah lama dapat hadiah ni..
walaupun dah lama biar lah nak tepek jugak kat sini...
hohohohoh...
ni hadiah aku dapat atas usaha menyibukkan diri...
sibuk kat mana?..sibuk kat SINI...
bagus jugak kalau hari2 dapat menyibukkan diri kan..
hahahahahha...


tadaaaa.....ni lah yang aku dapat..
hari tu ada lah diorang tanyer..
berapa bayaran aku ambik...
alaaa...aku bukan buat berniaga pun..
saja tolong...
nak mintak duit buat apa kan...
suka bila ada orang hargai apa yang kita buat..
jadi diorang bagi ni sebagai buah tangan..
tangan pun ada buah ke hah?...

set makan untuk sorang makan..
amboiii..mentang2 aku duk sorang..
betol2 sorang dia bagi..
baru berselera sikit nak makan..
pinggan lawa.....
heheheheh

set gelas...
aikkk!!!...
rasa macam aku plok yang kawen....
wakakakakka....

ni plok cekedih yang aku dapat...
yang ni aku dah bagi kat budak2...
warga mas macam aku mana boleh makan...


38 comments:

Masya said...

eh² datuk warga emas kah?? hahahahaha...
oklah tu .. murah rezeki.. sapa nak bg kan...

umi alya said...

ishhhhh ieta, muda lagi le...

mie said...

wow!!
murah rezeki tu...
tahniah...

Che Rosliza Che Mat said...

seronoknya...bab satu hihihi

HeNRieTTa JoSe said...

comei la pinggan set tu...pndai dorg kasi...mmg betul betul satu set....

Norzie hany said...

Cantik pinggan tu....rezekikan eita.

izan mama mia said...

lain kali kena rajin lagi,,,hehehe saja depa perli laa tu bg set untuk seorang dalam hati dok tanya, bila nak ber2,,,hihihihi,,
er eita warga emas apa? mas 916 ker?,,mahai tuu,,, wakakaakaka

Kesuma Angsana said...

seronok bila dihargai kan !

QasehnyaRania said...

alhadmulillah.rezeki dato sri.
maaf kak lama tak singgah.ciksu bercuti ;)

sehat ke?

Ujie said...

Warga emas la sgt!

Mmg mcm eita yg kawin..kalo tengok hadiah2nya la. Syukur..rejeki.

C.T.K said...

banyaknyer eita dapat!!!spe yg kawin sebenarnye ni..hihii

eita said...

masya...

hahahahha..nama dah datuk..mesti lah warga mas...

betol2..boleh simpan jadi koleksi

eita said...

umi alya...

heheheheh......

eita said...

mie..

memang murah sangat rezeki tu

eita said...

che rose...

hehhehe..kalau boleh ambik lah..

eita said...

rieta..

ha'ah kan...

eita said...

norzie hany...

memang betol2 rezeki..bab tak mengharap langsung dapat buah tangan yang lebat macam ni

eita said...

izan....

ita pemalas....
tengok mood kalau nak jadi rajin..hakhakhak...

berdua?.....next...next..next..next..year kot...kihkihkihkih..


ita mas 10..

eita said...

kesuma angsana..

memang tak terkata seronok tu

eita said...

qasehnya rania..

alhamdulillah sihat..

cik su gi honeymoon sokmo..:)

eita said...

kak ujie...

hehehehhe....kena sentiasa menginggat hari tua...


tu lah..rasa macam bukak hadiah kawen je..hahahhaha

eita said...

ctk...

adik ipar abang ita yang kawen

TiranaAduka said...

salam ieta
Ramai peminat ieta ni.

Iqlima Jannah said...

Dia tipu...dia x pakai pon pinggan tu..dia bungkus bakik simpan..

sHaRiNa eLyaNa said...

yg part akhir tu bole bg sha ya..hehe

eita said...

tirana aduka...

wslm..TA...
hehehe..ada lah sikit2..

eita said...

iqlima...

doh bile masa plok aku kata aku guna pinggan ni...
orang wat koleksi tu...

eita said...

sha...

hahaha....ambik je sha

Jay Ar said...

Dari satu lebih baik berdua, lepas berdua akan bertiga....Yg masih satu, jangan tunggu lama2 sangat utk berdua....

fieda said...

mcm hadiah kwin tu...lorr..mentang pangkat datuk terus jadi warga mas doh ye..

juanz said...

tahniah eita.... mmg kreatif dan pandai memasak ek? leh wat calon isterin ni.... huhuhuhu.... (masalahnya boleh ker??? )

Puan Kutu said...

Alhamdulillah rezeki.menarik semua hadiahnya..paling best set pinggan tu la..:)

ieda immi said...

ada org berkira dgn hasil tangan mereka , bila ada mereka2 yg x berkira tuu balasan dia pahala allah yg maha esa .. itu yg perlu difikirkan ..

syukur kan , adakalanya manusia nie pandai menilai , bila baik di balas baik .. allah kan maha kuasa .. dia melihat dan merasai segalanya ..

bila kita x minta bayaran , allah memberi dengan kepuasan yg adakalanya kita tidak terduga ;)

wantie said...

alhamdulillah ...murah rezeki

Karukord jagau said...

warga emas dh ye :D

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

nak cekedis tu skettt

9n0L4 said...

bagi ke jaa dakpe cekedih tu kak. haha.

Che Rosliza Che Mat said...

banyaknya dapat hadiah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...