Wednesday, February 20, 2013

JIRAN SEPAKAT MEMBAWA BERKAT..

Susahnye kalau berjiran dengan jiran yang mempunyai hati yang sangat kering....
dan aku harap..
aku takan mempunyai hati yang kering macam jiran aku.....
nauzubillah....

32 comments:

careno said...

jiran aku pun hati kering gak... suka park smpah dan barang buangan depan rumah... dah tegur tp tak makan sama...

Kesuma Angsana said...

saba jelah ye

Karukord jagau said...

Ko siram je kasi basah sikit hati dia yg kering tu :D

KY said...

selama hidup ni, banyak sungguh pengalaman berjumpa jiran2 yg kering hati..adeehhh...susah jugakan?

Ujie said...

pernah ada pglmn, dgn jiran lain bangsa/agama. Tapi sbb rumah sewa, akak ajak suami pindah. abis citer.

eita siramkanlah hati dia yg kering dgn doa..hadiah (mknn ke..).

izan mama mia said...

alahai..kalau rumah sewa boleh pindah..kalau rumah sendiri,..nak wat guana,,,...soba jerlah...ai musim hujan pun kering gak hati dio...xmandi kot...muhahahah

LYAfrina said...

biarlah org buat jahat dgn kt..asalkan kt sntiasa buat baik pd org...

HeNRieTTa JoSe said...

Miga jiran akk berlembut ht suatu hr nnti.....

Jay Ar said...

Alhamdulillah...pengalaman JR selalu dpt jiran yg baik2, sampai sakit demam mereka bantu...

Puan Kutu said...

nasiblah klu dpt jiran cmni..apa boleh buat.kena byk bersabaq..:)

QasehnyaRania said...

sabaq je la :D

akak di tag .
kalau ada masa..jom la join

http://lobaksusuegacontest.blogspot.com/2013/02/giveaway-gempak-bersama.html

Cho Zila said...

jiran ooooh jiran ... banyak yang menyakitkan hati. ..

wantie said...

tau tak pe..

doakan aja semoga hati dia tu jadi lembab dan pas tu basah.. baru ok kot..hehehehe

eita said...

careno...
xtau nk ckp apa..susah betol klu dpt orng mcm ni

eita said...

kesuma angsana...

memng tgh bersabar sgt2...

eita said...

karukord jagau...

agak2 nk siram guna paip bomba ke apa ni.?..ke siram dgn air indah water..hahaha

eita said...

ky..

memng susah sgt2

eita said...

kak ujie...

klu umah sewa xpe lh leh lari...

selma ni ita x kisah pun..diorang nk ambik apa kt umh ita..
tp time kite susah ..pyh sgt nk mintk tolong

eita said...

izan...
tau xpe...
mndi rasa nyer

eita said...
This comment has been removed by the author.
eita said...

lyafrina...

betol tu

eita said...

rietta..


harap2 lah

eita said...

jay ar..

untunglah jay ar...

eita said...

puan kutu..

kdang tu stress

eita said...

qasehnya rania...

nati lh akak join klu pc ok

eita said...

cho zila..

x semua nyer jiran
mcm ni..

eita said...

wantie..

tu lh kata

jaakechik said...

nasib baik la jejiran jaa sumenya ok dan baik2 belaka setakat ni. 4 thun menyewa kat sini belum penah ada apa2 benda x elok. hope berpanjangan..amin... buat eita, hope bersabar ya..

Karukord jagau said...

x kira la pakai paip bomba ka apa ka? janji siram kehkehkeh

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

sabar jer la duduk dgn jiran yg hati kering ni...

9n0L4 said...

ade aku kesah? kan kak. haha. bior je die. simboh air sket biar wi ye basoh jerukkk. :)

Che Rosliza Che Mat said...

Banyakkan bersabar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...