Saturday, February 23, 2013

CUTI DI HARI MINGGU...

pc dah ok...
hehehehhe.....abang aku tipon suh cek wayar belakang..
sekarang dah ok...
semalam hari minggu...
budak ahmad umar lepak berpiknik kat umah aku..
jem teruk kat umah aku...
hahahahhaha....


dia tengah berkira2 benda apa yang dia nak ambik dulu..


jahanam benang aku...
aaarrrggghhhh.....


aktiviti memanjat bukit..
mujur x mengalami kegayatan...


dah berjaya mengkerabat kusi aku..
tersengih bukan main lagi..


aktiviti membaca buku..


belek2 plok buku hutang aku..
hahahhaha...
'oooo....banyak jugak hutang mama yeos aku ni'..


masa untuk berpiknik..
nasi ayam...
jom2...

16 comments:

izan mama mia said...

hai umar .. kasi geledah itu rumah yer..kiikkii...makin chomel dia senyum dah nampak gg dah...huyey huyey...best dapat selerakkan barang kan...hahaahha..baguslah bijak nyer umar...
kasi cik ita ada kerja yer..

mmg ita,..kalau pc ada ragam,..kena buka semua wayar kat bellakang tuu..pastu sambung semula...sll kena gtulah saya dok buat..jem gamaknya...

sHaRiNa eLyaNa said...

alala..comelnya gg dia heheh

QasehnyaRania said...

hai si kecik umar.apa kamu buat tu ye..kacau dato sri ye ;)

nasi ayam sedapnya :D

HeNRieTTa JoSe said...

Mkin hr mkin comei ahmad umar nie....

nea lopah said...

upah ngmas rumah mkn n.Ayam..Untung umar.Hehehe..

jaakechik said...

notti gak dia yer..hihi. tgk sekali ada gaya mcm fikri pulak suka kubang barang2...hehe..

Karukord jagau said...

nasi ayam tu...! mana ayam nya huhuhuuu

Masya said...

hihihihi.. ada jer.. kerenahnya... bila dibiarkan..

Puan Kutu said...

budak2 mmg expert bab menyemakkan umah.umar umar..:)

Kesuma Angsana said...

he he he senyum dier tu yg mahal !

wantie said...

sib baik benang tu tak de jarum.

C.T.K said...

risau pulak tgk dia memanjat bukit tu...sgt buas ini budk..hahaha

*gambar last ct xnampk la..gambar ape ye :P

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hehe umar senyum comel sangat...wh nasi ayam sodapnyerrr

shahdiana said...

seronok eita layan ahmad umar ye...

9n0L4 said...

hehe. kdg tgk muke die mcm muke kak la sikit. :)

Che Rosliza Che Mat said...

pc dah okey ya....Hebat betul Umar buat aksi geledah bilik mama yeos ya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...