Friday, February 22, 2013

MENGALAMI KESEMPUTAN...

bru nk upload gambo..nk BW ...
tibe2 pc aku x berfungsi...
aaaargggghhhh.....
duk dgn warga mas...sume brang cepat sangat expired..

15 comments:

Tihara said...

laptop akak pun tah kenapa hilang semua icon..sabo je la kan

izan mama mia said...

hai..kak tiha kiita dah kembali ??..sat g nak g ambil berkat...

cian eita napo pulok...dl xder internet dah sambung internet pc buat hal pulok...ish..bw bergendang yer eita...

umi alya said...

ha'aaaa nak yg baru kot..

Uncle Jonni said...

kena tukar dia punya piring astro kot... kehkehkehkeh

Jay Ar said...

PC tu merajuk la kot...minta dipujuk tu...tepuk2 lah dia selalu, insyaallah hilanglah rajuknya...

Djangkaru Bumi said...

aaaarggghhhh....., bikin emosi ya ?

the malay male said...

yg penting update blog tetap sempat :-)

QasehnyaRania said...

la pulok.. slama tak dirawat kot pc tu :D

jaakechik said...

dugaan tu....hehehehe...

Karukord jagau said...

kasihan nyaaa ...sedih la baca.. :D

wantie said...

lama dah tak bukak lappy kat umah tu. dah jadi barang mainan anak anak.

C.T.K said...

dh lme dia xbuat kak eita ilang sabar, sje la tu nk mnje2...hehehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

macam wawa semput ker kihkihkih

9n0L4 said...

jaa ni pulok semput mase. bb bayor saje saje je bulan ni, dok gune mane. huhu.

Che Rosliza Che Mat said...

pc buat hal ke? sabar jerlah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...