Wednesday, April 10, 2013

WAT HILANG RASA JEMU...

hari tu duk dengar ustaz azhar..
tibe2 nampak video ni..
sakit nyer perut suka...
hahahhaha......





13 comments:

umi alya said...

eita masih gelak2 lagi ke?

are_lin@yu said...

kah2 mmg tak menhan la dorng ni

wantie said...

join gelak sekali ngan ieta.

Tihara said...

yang bawah tu azrol kan hhaahah..dia kelakar jugak tapi tak menyerlah dalam mana2 program kan..

Jay Ar said...

Memang kelakar....

Nazayiena Ayiena said...

Nak gelak sekali ngan ieta nie.....

kinara kinatara said...

alah tak dapat tengok sebab guna wifi u...waktu pejabat youtube tak leh bukak:)


jom join ga kina lebih dari 50 hadiah menanti:)

join taw..

MAZLIZA ABD RAZAK said...

ala...tak leh tgk la.
video apa ni?

HeNRieTTa JoSe said...

Rietta pown suka tgk video yg bleh buat rietta gelak klu tension tension...

Puan Kutu said...

haha dua2 dh tgok..parodi sayang johan kt abp tu tiru video yg 1st tu la kan

Si Matatajam said...

Hadoi pecah perut dok gelak..

Che Rosliza Che Mat said...

sekrg nie..musim parodikan...

9n0L4 said...

tak dpt tgk arrrrrr video. mcm mane nak gelok ni. huhuhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...