Thursday, April 11, 2013

LEPAK...

Hari ni bersiaran terus dari pjbt tnah...kuala berang...
Hari ni Datuk Seri buat lelongan tanah...
Hahaha

Sibuk 2 3 hari ni...
Jd slow2 ada masa aku bw ye..


20 comments:

JaSSNaNi said...

ok ok.. moga selamat pergi dan balik.. sonok berjalan jauh..

Masya said...

mentang²lah nak pilihanraya yer.. dato seri.. cepat selesaikan masalah tu hihihihihi.. jgn dato seri dilelong pulak..

Jay Ar said...

Dekat2 pilihanraya ni Datuk Seri tentu dpt harga tinggi utk lelonagnnya...

Jay Ar said...

Dekat2 pilihanraya ni Datuk Seri tentu dpt harga tinggi utk lelongannya...

Ujie said...

mesti penat buat urusan kat pjbt tanah. mcm2 prosedur..

Kesuma Angsana said...

amboi kemain lagi yer

wantie said...

lelong lelong lelong.. satu barang satu ringgit. hahahaha

femous ayat ni kat pasar pasar malam sekarang ni.

MAZLIZA ABD RAZAK said...

selamat melelong he..he..
take care :)

nazeef nazeem said...

wah wah..bz macam menteri besar pulak kan ;-)

HeNRieTTa JoSe said...

pergi pejabat tanah? bayar cukai tanah erk?

Situs Top Info said...

kunjungan perdana gan..
salam kenal dan sukses terus..
mampir balik ya..

Cik Pena said...

feeewiiit...akak kayo..hihih

Cho Zila said...

kalau dah sibuk nak buat camnerkan.. urusan dasattu...

Tihara said...

aha dato' seorang bloger yang tegar..
wi tanoh ke kite suter dua buleh ?

Djangkaru Bumi said...

Lelongan tanah apakah maksudnya beli tanah ?

Norhidayah Yusni said...

SILA REDEEM HADIAH

http://anakenyusni.blogspot.com/2013/04/pemenang-segmen-bertuah-cabutan-ke-4.html

Tihara said...

tahniah ita meney GA :P

Che Rosliza Che Mat said...

sibuk mengalahkan menteri ganu hihihi

9n0L4 said...

busy lelong tanoh mane pulok. ohhhh. lupe. dato' seri kan op. ;)

Si Matatajam said...

Kenapa tanah nak di lelong tu yek?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...