Wednesday, April 17, 2013

GELAGAT AHMAD UMAR...DI MESRA MALL...


setelah di translate..dari bahasa korea...
hahahhaha

'haaaaa.....mana nak gi ni...'

'ahmad nak serbu kat sana lah....'..
yihaaaaaa....

 
'jaga2 cik salmah...'
bear nak terjun ni....

 
'ahmad nak yang ni...yang ni....yang ni..
aaarrrgggghhhh....ambik semua lah...'

'hahahha.....padan muka...
ahmad tak leh kuar....'
takpe..kite gi kat lain plok...

'perot ni nampak macam buncit sikit...
nak exercise lah...
ermmmmm..tapi nk guna yang mna satu ye..'

'waaaa....comel nyer....'

'waaaa...ni lagi comel....'
'kau ambik yang tu..
aku ambik yang ni..
kau ambik yang tu.....aku ambik yang lagi besar...'
muahaahahahah..


'eh..eh....doraemon lah.....'
comel2....

'ermmm...saaaaaayaaang doaemon...
ahmad satu..
untuk adik fateh satu...
(muka lebam merah tu....ayah dia punyer pasal..
bawak kete macam orang gile..sudah nyer anak terhantuk kat 
dashboard....sian anak sedara aku..)
sian nyer ke dia..
dah tak larat nak kejar..
sudah nyer duk dalam troli je...
hahhahaha....

40 comments:

izan mama mia said...

baru nak tanya pasal lebam tuu.. eita dh citer..wah...mesti meraung ahmad umar masa tuu..ciannyer ddia... akhirnya dapat doremon..tapi nape satu jer..mana tuk adik ??

wantie said...

dasyat wak keta ni. sampai lebam pipi anak...

amboi..meriah betul ngan teddy bear

Gee GTG said...

salam..oh.. ni doraemonnyer..^^

arggghh nak doraemon jugakkk!!!!!
(sambil menadah tangan supaya ada orang memberi..^^)

eita said...

izan...

tak tahu lah meraung ke tak...sebab takde masa kejadian tu...


untuk adik tak cukup duit..hahahhahahha

eita said...

wantie...

adik tu bekas pemandu F1....tu yang gile semacam je bawak kete...


biasa lah kak.....budak2 dengan bear

eita said...

hahhahaha......

nak jugak ke?
orang besar mana leh main doraemon...
hahahha

Tihara said...

teringin nk gi mesra mall..hari tu jaa ada story gi tempat ni..
comelnya umar, muka lebam sian kat dia..
meh la bagi akak jaga dia..heheh :)

eita said...

kak tiha...

tempat shopping biasa je..sama macam tempat shopping yang lain....

tu lah....mak dalam pantang..ayah duk jaga..ni lah hasil nyer..

Gee GTG said...

nampak je dah besar.. jiwa masih kekanakan.. saya nak bagi alamat ni.. serius..^^

tengah excited sangat!!^^

Obat Sakit said...

wah bonekanya dipeluk semuanya hehe

Jay Ar said...

Doeremon juga akhirnya...!

9n0L4 said...

mesti selok ye nangih mase sembam tu. meroh ngat napok. huhuhu.

Masya said...

FUHH PENAT JUGAK BACA, KEJAP KESANA KEJAP KESINI.. KEJAP CERITA NI .. KEJAP CERITA NI.. TP NASIB BAIK SEMUA DI MESRA MALL JER...

are_lin@yu said...

alahai grmnya tgk ahmad..

Cho Zila said...

isyh2 budak2 sangat aktif.. nak kejarpun tak larat.. duk kan dalam troli kekdah selamat...

nea lopah said...

amboi xtif nya umar..mmg penat nk menjaganya.

Si Matatajam said...

Ha ha pandai Ahmad cari port shopping tu..

Si Matatajam said...

Sian Ahmad abih lebam pipi Ensem tu..

Kesuma Angsana said...

amboi lajunyer ahmad !

Djangkaru Bumi said...

Aku suka duraemon, gratiskan ? hehehee..., kasihan atu itu pipinya sampai kejedot.

ANNA MARIANA said...

hahhahhaa, ahmad jalan lagi laju dari mama dia..

sHaRiNa eLyaNa said...

laju ja dia bawa balik doremon tu..hehe

Rozita said...

nama kita lebih kurang sama... comelnya dia...

eita said...

gee...

jiwa budak2 takpe jangan jadi budak2 balik dah lah ye..
hahahha

eita said...

obat sakit...

biasa lah budak2..

eita said...

jay ar..

rasanya dia ada tengok dalam tv kot..

eita said...

9n0L4..

x tahu gok..akak takde masa kejadian..huhuhuhu

eita said...

masya..

hahahah..tu lah kata nyer....ikut dia mengalahkan paparazi

eita said...

are_lin@yu...


budak aktif tu..

eita said...

cho zila...
memang tak larat...tapi suka tengok dia..

eita said...

nea lopah...

teramat penat...

eita said...

si matatajam..

hahahha....budak2 pun minat shopping..


nak wat guane..tak dapat di selamat kan

eita said...

kesuma angsana...

excited dapat gi jalan tanpa kawalan.

eita said...

djangkaru bumi...

hahah...memang..doraemon comel kan...

eita said...

ann mariana...

tak larat nak kejor..sudah nye biar je lah

eita said...

sha...

hehehhe

eita said...

rozita..

ha'ah kan...

9n0L4 said...

sian pulok. mcm lovebite pun ade. hehehe.

jaakechik said...

ewah sonok dia meng-explore mall yer... nampak hepy betul dia masa ni... :)

kinara kinatara said...

huhu..comel comel ja...gaya dia kak:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...