Sunday, April 28, 2013

CITER HARI NI..



malam ni teringin nak makan sambal ikan iblis..
eh..eh..silap..ikan bilis...
makan dengan nasi panas....
balik tadi selisih dengan lori minyak yang  terbalik.....
tu yang berladung minyak..dalam pinggan aku
nak sampai kat tangga...
lori bawang plok terbalik...
adehhhh....
tu  yang selok bawang baru nampak ikan bilis..
hahahhahaha....



aku macam hilang dia....

36 comments:

Gee GTG said...

salam kak eita..
amboi banyanye lori yang terbaliknye..^^
hahaha..
sedap ni makan dengan nasik..gaul2 je.. pergh.. keharuman nyata menyerrlaahhh..nyum2..

eita said...

geee.....


hari ni hari kemalangan jiwa..nak buat macamana....
hahahahha....

sedap.....ada lagi sikit..nak ke?

baby comel said...

sedap ni, lebih kurang mcm saya punya sambal ikan bilis je. nyum nyum

Gee GTG said...

xpe kak eita.. nanti saya singgah ganu.. kak eita buat eh..tapi hati2..kang accident lagi kang..^^

Si Matatajam said...

Ha ha sampai terbalik lori yek Ieta.. My feberet ni...

the malay male said...

asalkan boleh makan. :-)

izan mama mia said...

jalan licin eks sana..lori asyik terbalik jer..hahah.. bak mai sedekah bawang kat cni sama..hihiih... hubby akak dah biasa masak sambal bawang er sambal bilis camni,..hahaha..mmg banyak bawang woo..

juanz said...

abg dh terliur ni syg.....

Puan Kutu said...

wah sedapnya!peberet ni tu.tptaksuka bawang.

mkn dengan nasik panas2 n telur goreng nikmatnya...cicah roti pun sedap nie..:)

are_lin@yu said...

sedapnya..lma tak makan..

wantie said...

sysss.. ni rahsia. tak tau la kalau org lain pun ada tebiat mcm akak ni.

akak ni adasatu perangai . kalau makan sambal ikan bilis mesti nak campur dengan kicap dalam nasi tu. ada pernah jumpa manusia mcm akak ni tak?

Amirul pun dok heran. hahahaha..

fairus mohamad noor said...

sedapnya..suka byk bwg..

ANNA MARIANA said...

wah.. sedap ni.. tambah pula makan ngan ns panas2 n letak cili padi sikit.. memang terangkat la...

Tihara said...

banyak bawang gini baru maneh rasa masakannya kan..
hilang sape gop ita, dari fb lagi duk ilang2 nih..take care my dear (tetibe kecek omptih)

Obat Sakit said...

uwih...tampak lezat sekali itu, nyam nyam...

Asrul "iLham" Sany said...

Laparrrrrr

jaakechik said...

lori terbalik? haha. jaa pun kdg2 bila masak selalu gak jadi mcm ni.... terlebih minyak time menumis...hehehe...

eita said...

baby comel...

heheheh...makan dengan roti pun sedap ni

eita said...

gee...

singgah jangan tak singgah

eita said...

si matatajam...

hahahah...jalan licin kak

eita said...

the malay male..

ha'ah kan...

eita said...

izan..

bawang banyak lah best...

eita said...

juanz...


hahah..pasal tu lah berat abang dah naik kan...

eita said...

puan kutu...

ha'ah kan...makan dengan nasik panas..goreng telor dadar..perghhhh....

eita said...

are_lin@yu...

meh lah makan

eita said...

wantie...

hahah..mana ada pelik..sebenarnya makan macam akak ni sedap..nak2 kalau guna kicap lemak manis...sedap giler

eita said...

fairus..

faberet tu bawang

eita said...

anna mariana..

betol2

eita said...

adik tiha...

tu lah kata kan..bawang ni boleh buat masakan jadi manis...

ada lah...

eita said...

obat sakit...

:)

eita said...

asrul...

meh lah berjamu selera

eita said...

jaakecik..

nak buat guane ja..jalan licin sangat..terbabas..hahahha

HeNRieTTa JoSe said...

Yummy..tpi myk berladung sgt....rietta xleh mkn...kang skit tekak....

sHaRiNa eLyaNa said...

perghh..sdp ohh,,

shahdiana said...

kelakar la eita ni....minyak campur bawang... selang selikan dengan ikan bilis....

9n0L4 said...

sedaknyeeee. yg byk bawang tu sedak. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...