Tuesday, April 16, 2013

SEPETANG DI KEMAMAN....

Baru ni gi lepak kat kerteh...
umah abang aku...
petang ikut diorang gi kemaman..
beli barang dapur...
lepak2....cuci mata...
kul 11 malam baru balik...
lenguh nye kaki..
mujur pakai selipar...


masa ni tengah tunggu garib...
diorang macam pelik je bile aku berdiri kat tengah jalan ambik gambo..
hahahahha.....
jadi sudahnye ni lah sekeping je..
gambo bandar kemaman...
adehhhh.....

pah mayam lepak kat budak2 ni duk main..
sementara tunggu ayah dia siap...
korang tengok lah betapa ganas nyer anak sedara aku,...
buat aksi melampau....

 
lepas tu kitorang lepak kat casa limbong seafood...
aku cuma order nasi goreng kampung....
telor sebutir buh atas..
hahahha...

 
yang ni abang aku order special untuk aku...
aiseymen....lupa nak bagitau kat dia..
aku tak makan ikan...
sudah nyer diorang pakat ratah lah ikan ni...
sebab tu aku order nasi goreng...
sebab diorang semua makan nasi putih....
lauk ikan kerapu masak 3 rasa..
tomyam..


34 comments:

Tihara said...

laa anak buah ita, ganeh nyer

bakpe tak makan ikan.
akak sekarang suka ikan lagi dari ayam..
:)

eita said...

kak tiha..

ita makan sayur je...ayam tu sekali sekala....

ikan bilis je makan..huhuhu...


budak tu memang ganas..bab dia sorang je pompuan jadi perangai ikut abang lah

MulutPayau said...

sedapnya ikan tu..rugi ita tak makan..hihihi..

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

ermm terliur tengok nasi goreng dan kerapu 3 rasa tu...

Ujie said...

-Kemaman...ada kisah pahit keluarga akak di situ..

-tak padan girl..mmg ganaz!

-daging tak makan...ikan pun tak makan? Ish3

izan mama mia said...

uwaaaaaa..mmg ganaz anak dara tuu... kikiik..

mmg untung laa sapa kawen ngan eita..serba serbi tak makang..jimat belanja dapo..woo... ikang tak makang,..daging tak makang..ayang sekali sekala...kalo setakat makan sayur..baik tanam sendiri..ish..jimat jimat...

HeNRieTTa JoSe said...

Yummy..ikan kerapu...rietta setakat jenahak mkn lew...kerapu blom lgik...

Psss...ganah sungguh anak dara tu men gelongsor....ekekeek....

Jay Ar said...

Kuala Teganu pernah sampai, Kemamang JR belum pernah sampai...

sHaRiNa eLyaNa said...

wah sdpnya akak///huhu..

jom p blog ada GA :)

Gee GTG said...

salam awok.. uish.. ganah nya mereka..hahaa..

mak sedara dia ganas x?

kikikiki^^

Dayana Bahar said...

ada yang berjaya menguruskam badan dengan esp..

umi alya said...

ingatkan akak jer milih bab ikan, eitapn sama ye?

are_lin@yu said...

yeaayy blan dpan nk g terengganu gk..hehe

yana aina said...

seronoknya .... yana nmpk makanan tue. sbb lapar ... hehehh

wantie said...

uits.. tak makan ikan? kalau akak le sekor tu akak sorang je bedal. hahahaha...

mak ai ganas nyo.. lengsor gitu .

nea lopah said...

lama dok g kemamang.

eita said...

mulut payau...

hahahha..tak tau rasa macam mana..

eita said...

lizz....

nasi goreng best....

ikan x tau...

eita said...

kak ujie...

ermmm...akak pernah duk sana ke?

ikut perangai abang2 dia...

daging kena pantang.....
dalam setahun hanya boleh makan dalm 2 3 kali je..
selebihnye tengok je....

eita said...

izan...

hahahha..mia pun takleh wat macam tu...

tulah..ingat nak cari petani moden lah jadi calon suami..
hahahhaha..senang sikit.....

eita said...

rietta....

kena cuba tu rieta...rugi tak try


hahahha..tau takpe

eita said...

jay ar...
jadi kena datang bercuti kat kemamang ni

eita said...

sha...

inshaa allah...nanti akak gi ye

eita said...

gee gtg...

wslmm.....
budak2 ganas abad ini...

mak sedara dia laaaaaaagggiii ganas
ahhahahaha

eita said...

dayana....

oooo...bagus jugak erk

eita said...

umi alya...

ita memang tak makan ikan

eita said...

yana aina....

kalau lapor mari makan

eita said...

wantie...

hahahah...akak memang peminat ikan kan...


tu baru sikit tu keganasan nyer

eita said...

nea lopah...

jom lepak kemamang

eita said...

are_lin@yu...

jom..jom

9n0L4 said...

ikang la sedakkkk. hehe. bile mase ni gi kemaman. dok kabo pun.

Masya said...

LAIN BENAR CITERASA NI.. MAKAN IKANLAH SEDAPP TAU HIHIHIHI

Si Matatajam said...

Pernah sampai sekali ja kat Kemaman ni.. Amboi ikan tu wat terlioq ja

jaakechik said...

tergodanya jaa tgk ikan siakap tu.seriyes tetiba jadik lapar balik, padahal bru lepas makan nasi goreng td...hehehehe...

p/s : ganas sungguh ank sedara akak mmain gelongsor!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...