Tuesday, April 30, 2013

restoran buluh perindu kuning...

sekrng ni bersiaran lngsung dr restoran buluh perindu kuning..kat cendering..
..
meh lh mkn dgn aku...
hhohoho


19 comments:

umi alya said...

awatnya eita makan sorang order byk tu, abis ke? ho'oooo mgkn ader partner kot kt sebelah, kami jer tak nmpak... hihihi

eita said...

umi alya...

hahaha..mna ada byk..mkn berdua dgn bos je...

Gee GTG said...

salam kak eita.. uish2...
bestnye die makan.. nak sikit..
(sambil mengangakan mulut..)

Tihara said...

salam kak eita, hikhik

oloh baru je order benjo terus rasa nak makan nasik pulak, saje je mung ita tayang gambo nasik..huk3

Ujie said...

Simple..tapi sdp mkn panas2 ni.
Akak arini pose nasi..tapi terliur tengok lauk eita. ^_^

Kuazue Mohd said...

huihh mcm sedap utk tekak tak sedap cik azue nie...

eita said...

gee...

dah tutup mulut tu..makanan dah habis...
haahhaha

eita said...

adik tiha...

wslm adik ku....
hahha...

dah takyah makan benjo..nati berbenjo plok kan....

meh makan nasi

eita said...

kak ujie...

bos yang order.jadi tak leh banyak songeh..makan je..moga orang belanja..
tapi tomyam dia pelik sikit rasa..
sebab dia masak letak lengkuas...

eita said...

kuazue..

orang tak berapa sihat memang selera lain sikit

izan mama mia said...

uwaaaaaaaa sedaknyer dia makang nasi... tom yam kew ?...hah letak lengkuas ??... ehe..camana rasanya ekss..

TiranaAduka said...

salam ita
Selamat hari pekerja..cuti jgn tak cuti tau

Tihara said...

selamat pagi ita, nyebok kat sini pepagi buterr :)

Kesuma Angsana said...

oii sedap sgt tu ! hehehe

Si Matatajam said...

Nak tom yammmmmm

ANNA MARIANA said...

sedapnyaaa... :)

sHaRiNa eLyaNa said...

sdpnya..hehe

shahdiana said...

sedapnya...yum...yum...

9n0L4 said...

tomyam ke tu. sedaknyeeeee. mcm lame dh je dok mkn tomyam. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...