Monday, April 1, 2013

MANIK-MANIK BERSERAKKAN....

2 3 hari lepas sibuk duk siap kan baju cucu aku..
hahahahhaha....cucu dah besar pun.... tapi nenek maintain  vogue lagi...
sebenar nyer aku terlupa..
mak dia suh letak list kiri kanan...
balik keje lupa nak beli jugak..
sudah nyer buat je manik...


alhamdulillah ..
semalam dah tamat mengaji..
dan hari ni pusing balik mengaji semula...
dengan al quran yang berlainan...
sebenarnyer...
takde lain nyer al quran..
cuma kat umah aku banyak sangat al quran tapi takde orang nak baca..
jadi aku tukar al quran je..
wakakakkaka....

phtu orang sibuk plok suh aku wat nasi kunyit....
adehhhhh...bile masa plok aku nak buat nyer...
nanti lah adjust masa...



hentam je bunga ni..
janji ada nampak kelibat bunga..
hahahhaha

45 comments:

umi alya said...

cantiknya, eita jahit sndiri ke?

Telor Power said...

secara jujurnya Lawa jer tgk. Tiada masalah la gini.pasti tiada komplain

Obat Sakit said...

manik-maniknya tertata rapi dan indah Bu

izan mama mia said...

wah..nasi kunyit tu camana rupanya...

cantik,..pandai eita jahit manik..

Tihara said...

cantik sangat ita jahit ni, nampak kemas sangat...teliti orangnya..

nok pulut kuning getek.. :)

HeNRieTTa JoSe said...

Comeiye akk....rietta xtaw lg bju rya nk wt cmne....tgh plan plan lagik....tailor dh booking siap....ekekeke...

Saya Disini said...

cntik2

Cho Zila said...

untuk cucukan... mesti diutamakan..

ainnoraini said...

cantikk
Kakain pernah la jgk cuba buat jahit manik ni...
Tapi tu la... Sekerat jln jer...

Ujie said...

untung quran kat rumah eita, rajin digilir. nasi kunyit tu pulut kuning ke?

baju cantik..manik pun cantik. mcm nak g majlis je..

wantie said...

hentam pun lawa ieta oi.. kalau akak dah hancus semuanya...

adei.. nape la si taylor akak tu accident lak. kang dah tak leh menjahit baju akak. hhuhuuuhuhu..

Karukord jagau said...

pandai ke buat nasi kunyit tu ? ^_^

Kesuma Angsana said...

cantik tu ...

Jay Ar said...

Dah lama tak makan nasi kunyit aka pulut kuning....

kinara kinatara said...

wah cantiknya kak:)
pandai akak jahit..:)

Aine Ainun said...

gigih lagi kamu menjahit eita...comey pulak tu...=)

are_lin@yu said...

wahh cntiknya rjin jahit ;-)

nazeef nazeem said...

vah vah,,tempahan hari raya da bukak lom??cantikk yang...

MAZLIZA ABD RAZAK said...

lma x jenguk sini :)
cantik jahitan manik tu ..

Puan Kutu said...

pandai mejahit n bermanik gak ekk eita nie..cantik!untunglah siapa yg dpt..hehe

9n0L4 said...

kak wehhhhh. hehe. nok gok jahit manik. mari ar amek baju. hahaha.

eita said...

umi alya/....

jahit sendiri lah kak....sekadar mampu je

eita said...

telor power...

klau xde komplain bagus lah..
tapi budak2 yang pakai..takpe je

eita said...

obat sakit...

tima kasih

eita said...

izan..

nasi kunyit tu...pulut kuning lah sayang oiii....

eita said...

kak tiha....

:)...


meh lah tolong ita buat....

eita said...

rietta..

cepat nyer booking tailor...

akak guna baju tahun lepas je..
heheheh

eita said...

saya di sini..

:)

eita said...

cho zila...

ha'ah kan....
nama dah cucu...

eita said...

kak ain..

kalau buat sekerat jalan sian plok kat cucu ita....
pakai baju tak siap

eita said...

kak ujie...

dah diorang tinggal banyak sangat quran..sunyi sepi macam tu je...


nasi kunyit tu orang ganu panggil..
kalau belah luar...panggil pulut kuning....


takde majlis pun kak..baju cucu nak wat ngaji...

eita said...

wantie...

tu masa menjadi kak...


sabor kak..ada masa lagi ni...

eita said...

karukord jagau..

hahahah...tulah tengah fikir jugak ni...boleh ke aku ni buat...

eita said...

kesuma angsana...

:)

eita said...

jay ar....


jom lah kalau nak makan

eita said...

kinara...

tu je yang akak tau dik oi

eita said...

aine ainun...

kena perlu gigih...

eita said...

are_lin@yu...


kena rajin kan diri ni

eita said...

nazeef nazeem...

tempahan raya sudah di tutup..
hehehhehe

eita said...

mazliza...

ita pun lama jugak tak gi jenguk sana...

eita said...

puan kutu...

tu je yang tau kak oii...

tu yang ramai peminat tu...
hahahhaha..perasan sangat2...

eita said...

9n0L4....

hahhahaha...tadi baru lalu kat umah....
takdok orang pun

Che Rosliza Che Mat said...

cantik....jahit manik nie kena kesabaran yg tinggi...rajin betul ieta..

jaakechik said...

comel! berseni gak kak eita ni yer... hehehee...

9n0L4 said...

bileeeeeeee. huhu. whatsapp ar dulu sblm lalu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...