Tuesday, April 23, 2013

JIWA YANG MATI....

tadi gi keje jupe pokok mati...
cepat2 berhenti..
ermmm...dah lama tak buat keje giler ni..
kebetulan bawak kamera....

38 comments:

Gee GTG said...

salam kak eita!!!!!!!!!weehheeee~~~~
yang ku sayang selalu..
terima kasih sangat2!!!!
saya bahagia nih..^^

izan mama mia said...

hai... cian pokok tu mati.... tapi still tegak berdiri yer....

jaakechik said...

pokok yg dah mati ni seram pulak bila di tenung lama-lama..kekeke...

Jay Ar said...

Bagi pelukis pokok mati ini ada nilai2 seni, spt juga pondok buruk bagi mereka tinggi nilai seninya...

9n0L4 said...

wpun dh mati tapi cantikkk. sbb tu akk amek gmbr op. hee.

Cik Pena said...

hehe...sempat lg tu...dia snap :p...klik...klik

MAZLIZA ABD RAZAK said...

boleh pulak eita pi berhenti moto nak snap phpto ni yer.. :)

umi alya said...

cantiknya gambar tu

Tihara said...

jiwa mati tu yang indah tu, haha
dan jiwa ku mati sari dua ni sbb tak berblog...kihkuh :)

wantie said...

pokok mati tu. ibarat jiwa yang mati. hanya jasad yang berdiri teguh. tapi tak memberi kepentingan untuk diri sendiri mahupun orang lain.

Ujie said...

Pokok mati takpe, jangan jiwa mati udah le.

are_lin@yu said...

bkn sng nk dpt saat cmni..hehe..kngan apa gmbr tu..

HeNRieTTa JoSe said...

rietta pown suka tgk jugak akk....comei...nak nakklu langit sedang membiru...

Kesuma Angsana said...

tpi nak cantik kan !

TiranaAduka said...

salam ita.
Lawatan tiranaaduka

eita said...

gee....

ku bahagia....eh2 tibe2 nyanyi lagu plok...

eita said...

izan..
sebenarnyer pokok ni tinggi..ita fokus bahagian atas je..untuk dahan yang mati

eita said...

jaa....
kalau tenung malam memang seram

eita said...

jay ar..

betol2...ita tak pandai melukis tapi paling minat melukis....

jadi klik gambo je lah

eita said...

9n0L4..

10 markah untuk cikgu jaa...
hahahha

eita said...

cik pena...

sempat je

eita said...

mazliza..

boleh je....

eita said...

umi alya..

ha'ah kan

eita said...

kak tiha..

kihkihkih....

mati itu indah kak....

eita said...

wantie...

bernyawa tapi mati......

eita said...

kak ujie..

kalau jiwa mati ...habis lah

eita said...

are_lin@yu..

betol sangat2

eita said...

rietta..

masa ni dalam kul 7.45pg

eita said...

kesuma angsana..

ha'ah

eita said...

TA..

sila...sila

Puan Kutu said...

ranting mati pun snap ye..inilah dinamakan seni..haha

QasehnyaRania said...

menarik la kak.sy suka

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Eita, bukankah eita dah siarkan gambar ni dulu kalau tidak silap saya? Dulu! masa kita pernah.... eh, itu Tajul lain ye. Sorry, Silap! Silap! Apa2 pun itulah gambaran hidup seribu tahun tetapi kalau tiada amalan apalah gunanya. Wallahualam

eita said...

puan kutu...


mati itu indah kak...

eita said...

qasehnya rania...

aka pun suka

eita said...

tajnur...

waalaikumussalam...

gambo ni baru ambik yob....

dulu pun ambik di kawasan yang sama..pokok je lain.....

eh!!!..ada tajul lain plok ke?

Si Matatajam said...

Siyes kalau tengok lelama cam seram plak..

Obat Sakit said...

sampai kurus kering begitu tree-nya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...