Sunday, March 31, 2013

DAPAT TAWARAN....BAEEEKKKK...PUNYER...

di suatu malam yang hening...
mata baru je manja2 nak pejam kan.
tibe2..ada mesej plok...
nombor memang aku tak tahu...
lama2...rupanyer blogger lama....dah tukar nombor..patut pun x cam...
dalam duk bertanyer kabor..
tibe2 dia mintak aku send pic...
macam biasa lah..aku cakap..
tipon cap ayam tak boleh nak atar gambo...hahahhahaha....
ingat kan dia nak buat apa ..
rupanyer tengah sibuk cari jodoh untuk kawan dia....
hahahhaha....orang pemalas n brutal macam aku ni pun ada jugak orang berkenan...
kalau dapat tawaran masuk U..best jugak....


rupanyer laki orang...
mati2 aku ingat kan bujang....
aiseymen.....
errrmmmm....
tak faham dengan orang lelaki ni...
nape lah sibuk nak kawen lain..sdangkan dah ada anak..dah ada isteri...

aku bkan nak tunjuk aku ni baik sangat pun...
aku ni sejahat jahat manusia......
kat muka bumi ni...

untuk makluman lelaki lah kan...
kalau ye pun isteri dia bagi..sanggup masuk meminang...
tapi percaya lah...
kat mulut je..dia cakap bagi...
tapi hakikat hati nyer..
memang hancur...menangis...meraung...memang retak seribu...
seblom nak suh isteri buat keje tak berfaedah ni..
cuba tengok gok dulu isteri kita tu...susah senang bersama isteri..
takan lah dah senang sikit..dah mula nak lupa jasa isteri plok..
jangan main hentam kromo je....
kalau laki aku macam ni..
mau aku sunat dia sekali lagi..
hahahhahahah....



p/s....takde niat pun nak kondem sapa2 pun...
ni pendapat bodo aku je....
saja kongsi2 citer...





45 comments:

umi alya said...

hahahahahahahaha.. nak pecah perut akak baca n3 di atas..

btul tu, kalu laki org nak wat apa, 1% (sib baik bukan 0.0000001%)jer laki yg amalkan poligami berlaku adil, selebihnya hampas, opsssssssss...

Jay Ar said...

Dari segi kemampuan zahir dan batin mungkin mudah utk dipenuhi lelaki. Tapi dari segi memberi keadilan seadil2nya bukan mudah. Bukan senang nak berlaku adil dan bukan susah untuk berlaku tidak adil. Sedikit saja ketidak adilan akan membawa dosa kecil yg jika dikumpul hari2 sudah cukup utk menjadi dosa besar yg menyukarkan suami mendekati syurga...

Ujie said...

Weh..bior betul ni eita! Twrn bikin panas nih.

Kalau takde sbb penting tak payah le poligami. Ia bkn sesuatu yg digalakkan pun, cuma dibenarkn bg yg ada keperluan.

Kan dah..beremosi la pulak..hahaa

Telor Power said...

semuanya ketentuan Tuhan. tak salah kalau ia layak dan mampu serta berlaku adil.

tapi kan....tapi kan...
macam klakor pun ada entri ni

Gee GTG said...

wow!!! hot story.. bahaya ni..kikiki

Tihara said...

whoaa..terkezutnya akak dengan tawaran tuj..tawaran untuk menyunat tu lebih menarik khasnya :)

QasehnyaRania said...

sabaq je la..bagi la yg bujang macam datuk nazaim tu..

meh amik tag..

http://lobaksusue.blogspot.com/2013/03/segmen-blogger-muslimah.html

fatal1ty said...

salam,
Amalkan makanan sunnah?

Sila layari http://ijustbought.blogspot.com/
Facebook http://www.facebook.com/TimurTengahEnterprise
untuk berbagai produk dari timur tengah.

Terima kasih.

izan mama mia said...

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhahahahahahahhahahaahaaaaaaaaaaaaaa....apa daa,,..

nasib baik hubby kiter baik..

juanz said...

mmglah eita xnak sbb eita dh ada abg sayang ni.... ;p

hainom OKje said...

Memang pun....cubalah duk ingat isteri yg ada tu...tergamak mereka tukan....apa yg dicari lagi tak taulah!

HeNRieTTa JoSe said...

tabik spring ngn akk....btul tu...istri dibibir jer relakan...demi kebahgiaan suami dia berkorban...tapi hati di dalam, duka derita...

are_lin@yu said...

adoi blh plk gtu..huhu

Puan Kutu said...

hahaha klu ye pun rekemen la yg bujang.ni suami org,carik pasai sungguh la!kesian bini dia,mcam ieta kata walau mulut kata ok,dlm hati org pmpuan saja yg faham..:)

Kesuma Angsana said...

bab poligami malas nak komen... hangin je nanti hehehe

❤Kamsiah❤ said...

ieta,akak nk kongsi citer benar dlm keluarga suami akak
suami adik ipar akak tu dok galak nak buka cawangan lg,dia org suami isteri ni cikgu,ngajar sekolah sama..
mula2 dia buat gila dgn x student dia...pastu budak tu masuk U..berpaling tadah,tak mau kat dia,walaupun adik ipar akak (isterinya) pi masuk meminang budak tu..

igtkan hajat nak kawen lagi habis takat tu ja

dlm diam dia menaruh hati pulak kat anak sedara isterinya sendiri(anak pada kakak ipar sulung akak)

isterina tebalkan muka,merayu anak sedara sendiri supaya terima suami..katanya lbh baik kawen dgn anak sedara dari dapat madu org yg tak kenal..

tak anak sedara isterinya tu bkn bodoh...

minggu lps anka sedara ni bertunang dgn bf nya..langsung adik ipar akak dan suami serta anak2nya tak blk kg,malu nak tunjuk muka

tak pasal2 hubungan kekeluargaan menjadi retak..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hangin jer bc n3 ni....laki ni mmg xckp 1 la

wantie said...

kalau niat dia baik nak tulun, nape dok cari anak dara. banyak mak mak janda yang ada ramai anak tu. gi la tulun. hehehehe sori emo la pulak.

Tapi kan kalau lelaki tu baik, bila isteri dia izinkan, terus tersedar akan kebaikan isteri tu, bukannya menangguk di air yang keruh.

mcm kata ustaz kazim tu, kawin ni bukan untuk nafsu, kahwin ni untuk dapat pahala, tengok isteri dpt pahala, sikat rambut isteri dapat pahala..

hmmm... ntah le kan. tak pe ita dah ada bau bauan jodoh tuk kamu.

eita said...

umi alya....

susah nak cari orang lelaki yang betol2 adil..

eita said...

jay ar..

betol2..sokong tu

eita said...

kak ujie...

hahahhaha..betol lah kak....


tu lah kata kan...isteri dia plok cikgu sekoloh rendah...
dah ada anak..apa lagi yang tak cukup...

eita said...

telor power..

masalahnyer takut susah nak adil...

eita said...

gee..

hahahah...mujur dapat diselamat kan

eita said...

kak tiha..


hahahahaha.....

eita said...

qasehnya rania..

inshaa allah kalau akak free nanti akak join

eita said...

fatal1ty..

wslm...tima kasih

eita said...

izan..

hahahahahaha...

eita said...

juanz...

hahahhaha.....

eita said...

hainom okje...

tak tahu apa yang orang lelaki fikir kan

eita said...

rietta...

tau takpe...
ingat orang pompuan takde perasaan ke

eita said...

are_lina@yu..


boleh je

eita said...

puan kutu...

tu lah kan kak...cari yang bujang kaya ke ok jugak...
hahahahhah

eita said...

kesuma angsana..

jadi jangan komen..hahaha

eita said...

kamsiah...

nape jadi macam tu kan kak..
yang lelaki ni apa masalah tak tahu..galok sangat nak berbni lagi....

eita said...

wanieys...

tau takpe

eita said...

wantie..

tu lah...padahal ramai lagi ibu2 tunggal yang susah..
kalau da rezeki banyak apasalah nyer gi kongsi bersama dengan mereka...

cari anak dara buat apa...

Karukord jagau said...

demi menyelamatkan keadaan ...baiik ko ngan aku jelah hehehee.....

kinara kinatara said...

ish ade jugak macam nie....

9n0L4 said...

wah ade nk nak melamar ke kak. hehe. bkn ke akak dh berpunye keee. :)

eita said...

karukord jagau...

hahahhaha...
tawaran kau pun macam best jugak ni kan...

eita said...

kinara..

ada je

eita said...

9n0L4...

hahahha..ramai peminat..nak buat macamana lah...

Che Rosliza Che Mat said...

tak best isteri kedua ieta....hihihi

jaakechik said...

bab poligami ni jaa harap x berlaku pada en.suami jaa.. huhu...

*tak sanggup*

9n0L4 said...

haha. pilihla sorg cepat. nok mkn nasi minyok ni. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...