Friday, March 15, 2013

CITER SEMALAM....

semalam g kat seberang pintasan kul 10.30....kul 3 ptg aku balik
giler ramai orang tu....
duk lah bawah pokok dengan ceramah...
nak kata ceramah pun tak jugak sebab lebih banyak ..
kearah kutukan voldemort...
habis je sesi mengutuk semua bangun berselawat...
ingat kan dah habis rupanya..
sambung balik sesi kutukan..
x faham betol aku...dah berselawat tu ok lah..ni sambung balik mengutuk..
macam tak ikhlas je nak bagi benda2 kat rakyat..
selama ni x tahu sebab aku tak pernah pergi untuk sesi macam ni..


masa ni diorang semua sibuk duk ambik borang untuk..
wakil....
dah tahu oraang tu ramai ..
hampir 2000 orang..
apa salah nyer bagi awal dalam kul 10 ke..kul 11 ke..
ini tak ..dah santak zohor pun ..
orang masih duk beratur...
kata dalam ceramah tadi..
ingin menegak kan agama islam..
kalau dah kul 3.30 ptg..
asik duk dalam barisan..guane orang nak gi solat..
mesti diorang fikir jugak..
kalau kuar barisan mesti dah bilangan makin bertambah..
kat sini pun aku masih tak faham jugak...

duk bawah pokok saga..
banyak melata...
teringat masa kecik dulu...
kutip2 wat main jentik...

16 comments:

Telor Power said...

Biji saga best buat main. Tapi.....saya ada kisah sedih disitu.

juanz said...

jom yang tgk wayang....

Noorma FMZ said...

pusing juga ak bacanya :(

Pena Menari said...

Sabar je lah kak....huhuhu

Jay Ar said...

Bagi gula kacau
bagi kain pakai
bagi duit ambik
tapi undi tetap rahsia....

Puan Kutu said...

serius tak faham.huhu

Gee GTG said...

salam.. ish2..memang susah nak pahamm

umi alya said...

patut le perumpamaan merah seperti saga

MulutPayau said...


Dah lama tak kutip buah saga...

QasehnyaRania said...

mmmm..jom join ni..anda di tag ..
http://lobaksusue.blogspot.com/2013/03/siapa-blogger-bertuah.html

Tihara said...

buah sasga ni la tersumbat dalam idong aii masa kecik2 dulu..hihik..tu ceramah bulan ke dacing...tak paham jugak :)

Kesuma Angsana said...

kasi terang sikit tulis.. conpius ni! hehehe

jaakechik said...

dunia politik gitu lah....hehehhee...

9n0L4 said...

napok besor je buah sage tu. dulu sokmo ngutip. hehe. leni mcm pyh je nk jupe pokok sage.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

owh buah saga mcm tu ker

Che Rosliza Che Mat said...

merah nyala buah saga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...