Wednesday, March 13, 2013

WORDLESS WEDNESDAY..

33 comments:

Si Matatajam said...

Setuju! Nice quote ^_^

Masya said...

kalau blh biarlah kt sorang yg sedih xmooo libakan org lain...

Ujie said...

Eita yg hebat!

izan mama mia said...

sungguh mendalam maknanya tuu

wantie said...

ibarat lilin yg membakar diri demi menerangi hidup orang lain.

setuju..

HeNRieTTa JoSe said...

btul tu akk....sangat hebat...dan rietta pernah bertemu dengan orang yang hebat itu....

Jay Ar said...

Memang sukar menyembunyikan kepedihan kerana walau mulut cuba berdusta buat2 ceria, namun wajah muram selalu memancar kepiluan...

Telor Power said...

Susah nk jumpa org hebat begini

MAZLIZA ABD RAZAK said...

setuju... :)

Tihara said...

jangan sedih-sedih yea ita,di keliling mu ramai orang2 yang menyayangi malah mendoakan kegembiraan mu...take care

shahdiana said...

tapi jangan sampai kesedihan itu memakan diri pulak..hehehe..take care eita...

eita said...

si matajam...

mnusuk kalbu

eita said...

masya...

betol2..paling tk suka share kesedihan

eita said...

kak ujie...

eita yg lain tu yg hebat

eita said...

izan...

sungguh mndalam

eita said...

wantie..

ha'ah kan

eita said...

rietta..

orng tu mesti hebatkn sebb berjya sembunyi kn sedih dia

eita said...

jay ar

setuju sgt2

eita said...

telor power...

memng jrang....bb zamn sekrang ni kalu nk marah orng terang2 dah nmpak

eita said...

mazliza...

:-)

eita said...

kak tiha..

sekrang ni xmboh sedih2..masa untuk enjoy kn ht..

eita said...

shah diana..

klu dah memakn diri rasa nyer ke mentol spital jugak ni

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

nak jadi HEBAT!!!!

Kesuma Angsana said...

betul tu selalu sgt jadi kat KA Huhuhu

sal ya said...

betul tu.

Puan Kutu said...

mmg susah nak jadi org hebat..:)

eita said...

wanieys.

susah nk jd hebat

eita said...

kesuma angsana.

tu lh kata kn KA...

eita said...

salya..

:-)

eita said...

puan kutu..

tau xpe

QasehnyaRania said...

setuju tp sy susah kot

9n0L4 said...

terbaikkkkk. pyh nk jupe org gini leni. :)

Che Rosliza Che Mat said...

betul tue...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...