Sunday, March 3, 2013

CITER SEMALAM....

balik dari bagi timun ke jiran2 aku..
kawan  aku coll...
ajak gi pilih baju kawen...
alaaa...kita malas sangat...
tapi takpe lah...boleh cuci mata kan...


ni antara baju pengantin yang terbaru..
tuan punyer tu cakap..the latest...
aku layan je...
tema biru...

ni pilihan aku...
comel nyer...
bila agak nyer nak merasa pakai baju ni..
huhuhuhuhu....
majlis bulan 6...
tapi sudah semestinyer bukan majlis aku..
hahahahha..
aku kan suka menyibuk tak tentu pasal..
tapi memang baju ni terbayang2 je kat mata aku..

hari ni ada drebar..
pergi balik berhantar..
hahahah....
so di hari yang panas ketik ni..
xyah lah aku merempit...

kawan aku ajak lepak tepi pantai...
dia nak belanja abcdefghijklmnopqrstuvwxyz...
kata nyer bukan selalu ajak aku kuar..
betol2...
biasa dia je yang asik lepak kat tempat aku keje...
aku segan r nak gi lepak kat dia kje..
sebab bos dia lelaki..
aku tak suka...

laksa penang...
ermmm...walaupun aku makan laksa penang..
tapi kenapa aku masih berada kat dungun hah?
ingat kan makan laksa penang mesti terasa macam kat penang..

miniature effect...
laju jugak kawan aku bawak kita..
nak klik pun tak sempat..

45 comments:

umi alya said...

abcde-z, itu yg tak menahan..

HeNRieTTa JoSe said...

Chantek bju bjunye....mkn abc kt pntai mmg best la...trun png gtaw la rietta....

Pena Menari said...

pehh....laksa...sodap tu.
gambar kereta n gambar yg last tu cantik ^^

eita said...

umi alya...

jom makan...

eita said...

rietta...

comel kan...

jarang sebenar nyer lepak pantai..tapi dah orang belanja..layan je

eita said...

pena menari..

sedap sangat..rugi tak makan ni

Hanamiko Sakura said...

abc tu kompem spesel, sebab ada eskelem kan.. hehe

TiranaAduka said...

salam eita..
buat tak tahan je tgok gambar tu...
tak pe esok pagi TA carik sampai dapat..
Terima kasih ieta...sudi lapangkan masa di tempat TA

Djangkaru Bumi said...

Baju pengantinya cakep sekali.
Bikin mata melotot, sehingga susah tidur :D

Tihara said...

insha Allah one day ita mesti pakai baju tu :)

kemain lg abc sapa z..kihkih

kenapa tk ske lepak tpt kawan keje..bos tu norat ita ke..haipp

laksa penang dia pekat kan, mesti sedak sengoti

;)

izan mama mia said...

vavavavavaaa...g tgk baju pengantin..hihihi..igt ita plh utk sendiri dah tadi..hihi...abcde tu yg tak menanahan cuaca panas skrg nih....laksa???..hahah mmg terbaik,,,cantik view,,,pandai ita ambil gambar

Jay Ar said...

Seronoknya ada dreba. JR pun teringin nak pakai dreba, sebab asyik2 JR saja yg kena jadi dreba....

MulutPayau said...

Abcd dan laksa Penang tu mmng menggoda kalbu....

juanz said...

Dah pilih ker baju pengantin utk kita eita.... warna apa? x bgtau abang pun kan.... ;p

Ujie said...

akak pun suka dgn baju pilihan eita tu. tak sarat.

eh, bos lelaki tu suka ngorat eita ke..sbb tu eita tak sukaaa..hahaa

Che Rosliza Che Mat said...

ABC tue sedap...terliur tengok...

Kesuma Angsana said...

amboi sedap tu pekena laksa & abc..

are_lin@yu said...

cantiklah bju bru tu.hehe..wahh sedpa lkksa tu..trgin plk

jaakechik said...

dapat upah ABC ya... bestnya! penghilang dahaga!

Puan Kutu said...

nk mkn abc tak dpt lg nie.tolong jgn tayang kt sini.hiks..

tak lama lg insyaallah merasa baju pengantin tu..doa selalu dicepatkan jodoh..:)

eita said...

hanamiko....

rasa biasa je..sama je macam abc yang lain..

eita said...

tirana aduka...

wslm TA...
cari jangan tak cari

eita said...

djangkaru bumi...

tepat sekali...

eita said...

kak tiha...

in shaa Allah...

hehehehhe...

kurang suke sebab bos kawan tu dia suke sangat tengok orang...hahahha...

sedap sangat.....

eita said...

izan.....

hahahah..bukan ita punyer.....untk adik kepada kawan ita....

abc tu sdap tapi manis...

jom ita belanja....

biasa2 je..lama tak ambik gambo

eita said...

jay ar....

hahahah..sekali sekala ada drebar...

eita said...

mulut payau....

tergoda?..jom..

eita said...

juanz....

dah pilih dah....
kan kite punyer tema biru..
doh abang sibuk sokmo..coll2 tak berangkat pun..asik sibuk je..ita pergi sendiri lah...hehehhehe

eita said...

kak ujie....

ha'ah kan..simple but nice....

bos kawan tu dia suke tenung orang...jd rasa tak selesa...rasa macam pakai baju terbalik je

eita said...

che rose...

kalau terliur kena gi makan tu..kan kempunan plok

eita said...

kesuma angsana...

sekali sekala kak...

eita said...

are_lin@yu...

comel kan...

jom makan..

eita said...

jaa kechik...

kebetulan hari tu pun memang panas..

eita said...

puan kutu...

hahahahha..gi lah makan kak..kan kempunan plok baby tu...

amin

juanz said...
This comment has been removed by the author.
juanz said...

abang bz la sayang.... syg call malam la ek.

eita said...

juanz...

mlm2 abang bz jugak...
asik off je phone...watapps pun xde.. :-P

juanz said...

tipulah... syg slh set no abg kot....

eita said...

klu syg salah..takan lh abg tu x reti2 jugk nk col blik.kihkihkih

juanz said...

baiklah syg.... nk ckp takut syg mrh kt abg.... no hp syg abg dh ilangkan... ;-(

QasehnyaRania said...

suka baju biru tu.cantik la :)

laksa penang memang sodap.. tak smpai png kena tukar jadi laksa dungun :)

eita said...

patut lh pun...

Cik Kartun ( CK ) said...

lame nya tak singgah cini..
rindu tngok pic2 yg awsom ^_^

maaf la yew.. 9bulan CK myepi

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

cantik baju pengantin tu..lawa habis

9n0L4 said...

kak, kedai baju pengantin tu kat mane??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...