Tuesday, March 12, 2013

KEPENATAN..

2 3 hari ni memang penat giler....
balik keje...
satu keje plok nak mengangkut air dari bawah ke bilik air atas...
kasi penuh satu besen..
senang untuk guna malam hari..
tak kuasa aku nak turun kat telaga malam2...
kalau berdinding penuh takpe..
ni nampak kelibat langit...
nati macam2 yang duk fikir dalam kepala hotak aku ni...
tapi nak ambik air mayam melilau jugak mata..
hahahhahaha.......
bukan takut ok...
tapi seriau....wakakakakkaka









jangan paksa aku buat sesuatu benda yang aku tak suke..
diam bermakna aku tak suke...

24 comments:

Hanamiko Sakura said...

wahh, kembali ke zaman dulu..

QasehnyaRania said...

la nape kak ?

free tak, jom join GA, nak:)

http://lobaksusue.blogspot.com/2013/03/mini-ga-sempena-2nd-anniversary.html

umi alya said...

aiyoooooooooo YB, bilakah masalah air di tempat sndiri akan selesai? PRU makin dekat daa ni...

eita said...

hanamiko...

hahaha tsu takpe tp x guna telaga pun...tetap guna paip...

eita said...

paip bilik air atas patah...jd terpksa lh guna kt bawah...

nati lh aku try join ye

eita said...

umi alya..

hahaha tau takpe...
pening2

juanz said...

lorr...abg kan ada yang, meh kita angkut sesama... ;p

izan mama mia said...

ish..ciannyer...camana leh patah paip tuu..ganaz laa eita ni,...mg cepat diperbaiki yer datuk seri..nnt tergendala lak nak berkempen...

Ujie said...

takde air? sianne eita. kalau zaman dolu2 tu biasalah kan.

eita, org tu ingat diam tanda setuju..mcm zaman dulu2 tu..:)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

la siannya kena ngangkut air

HeNRieTTa JoSe said...

hehehe...rietta pown seriau jugak klu xde dinding....

psss....sama la kita, diam tu tanda xberkenan.....akk take care yea...

Si Matatajam said...

Owh paip patah yek Ieta...chaiyok2... Hi hi hi

Tihara said...

haah, mmg geram sangat bila org paksa2 ni..jaga diri baik2 yea ita :)

shahdiana said...

kesiannya dia...takpe anggap je macam exercise tu boleh kot....

eita said...

juanz...

abang sokmo out station ...

eita said...

izan...

x tau lh guane leh patah..bgub pg air dah mcm air terjun...jenuh lh bil

eita said...

kak ujie...

bkn takde air tp paip patah..


tulh kata..ita mlas nk ckp byak..jd diam he mls nk gaduh

eita said...

wanieys..

meh lh tolong

eita said...

rietta...

memng doh seriau...


tau takpe

eita said...

si matatajam...

ye lah

eita said...

kak tiha...

tau xpe kak...
akak pun sama ..take care

sal ya said...

hahaha... serammmm!!!

9n0L4 said...

bukan ke diam tu tande setuju? hehehehe.

Che Rosliza Che Mat said...

kah..kah..kah...akak ingat lagi..waktu anak dara mandi kat telaga malam2...memang seriau...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...