Wednesday, March 27, 2013

AISKRIM MALAYSIA...


balik keje tadi duk pikir nak makan apa erk?..
nak masak soh2 doh malas...
babnyer malam ni nak buat OT..
jadi perlu kan sesuatu untuk mengunyah..
sudah nyer buat lah aiskrim malaysia..
perisa milo..
1 jag dapat 13 batang..
jadi lah....
buat keras semangat mata...

41 comments:

umi alya said...

agak2nya sejam berapa akak dpt claim kalu join sama? rasa2nya cam minat jer nak OT sbb smbil2 tu bleh mkn aiskrim malaysia hasil keras tangan eita.. ahakkkkkk..

wantie said...

nak...sedap woooo eskrem malaysia

the malay male said...

boleh buat bisnes ni

Haruno Hana 하나 said...

best tu x) Hana suka bubur kacang punya.. hehe..

izan mama mia said...

wah..boleh ker bt kerja sambil makan eskrem ??..hii

Djangkaru Bumi said...

bikin ngiler nih, bagi satu dong es krimnya :)

Jay Ar said...

Pernah tak kita terpikir mengapa namanya ais krim Malaysia? Mesti ada sejarahnya mengapa namanya Malaysia...

Cinta Misteri said...

dulu eskim mesia ni 5sen jerrr...skang dah 30sen kot... asyikkkk....

Tihara said...

eskrem, eskrem..nak suter :)

juanz said...

ais krim abang ada x yang?

fieda said...

umah ni kalau buat budak2 ni duk ngangkut sokmo..pastu batuk..

syiela said...

best tu dulu selalu mkn.. sekarang ada anak2 mls nk buat kang lekas pinti peti tu dek dorang

Kesuma Angsana said...

boleh buat bisnes ni dik hehehe

Ujie said...

Panjang2 eskrem eita buat.

Mak akak dulu niaga ni la kat rumah.

KY said...

kat ruma selalu buat...

nazeef nazeem said...

wahh..nak sikit..tapi batukk....

MulutPayau said...

Sedap....akak pun suka...tapi dah lama tak buat sendiri...

eita said...

umi alya...

sejam 2 hinggit..akak nak ke?hehehehhe.....

jom lah kalau nak makan

eita said...

wantie....

meh ..meh

eita said...

the malay male

bisnes untuk budak2

eita said...

haruno hana...

akak pun suka tapi malas nak masak bubur kacang..

eita said...

izan...

boleh je..
lagipun cuaca panas sekarang ni

eita said...

djangkaruu bumi...

ambik je...

eita said...

jay ar..

mungkin sebab orang malaysia yang buat...hehehhehe

eita said...

cinta misteri..

kat tempat ita 20 sen je..

eita said...

kak tiha..

banyak ni..takan suter je...

eita said...

juanz...

kalau dah banyak ni mesti lah ada...hahahha...

meh lah

eita said...

kak fieda..


hari tu buat masa anak buah balik...
tak sampai 5 minit habis licin..

eita said...

syiela..


budak2 kalau ada aiskrim..aci kan melekat je kat peti

eita said...

kasema angsana...



bole je...jal kat budak2..mesti cepat je habis

eita said...

kak ujie....

buat sendiri leh lah wat panjang..kalau beli pendek je....


eita said...

ky...

sedap kan

eita said...

nazeef nazeem..

nati kalau dah baik batuk leh lah makan

eita said...

mulut payau..

boring takde apa nak mengunyah

shahdiana said...

alang-alang buat banyak perisa..boleh buat juai sekali..hehehe

HeNRieTTa JoSe said...

Yummy...dh lamer xmam eskem mesia....tpi rietta xmam milo...rietta suka asam boi.....

Psss...errr akak, rietta xtaw lew nama orkid...hehehe....sebab comei, rietta klik gmbo dia...

9n0L4 said...

baru je mkn aiskrim ni petang sakni. hehe.

Si Matatajam said...

Rajinnya Eita..M dah lama tak buat eskrem ni

QasehnyaRania said...

2,3 hari asyik ada ais kerim alaysi aje..dalam surat khabar pon ada..

nak buat ais kerim horlick la plak, boleh...hihi

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

lama dh xbuat aiskrim malaysia

Che Rosliza Che Mat said...

Sedapnya....balik kampung perak..mak mertua selalu buat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...