Thursday, March 7, 2013

MEROYAN JAP...

Banyak hari tak bukak net...
banyak sangat keje..
mujur dan jugak mandi...
hahahhaha...kalau tak ada jugak yang jadi kambing kan....
hari ni balik keje rasa macam nak merangkak je masuk umah..
masuk je dalam umah..
cepat2 mangga umah...
aku rela roboh kan tangga umah aku..dari biar diorang pijak umah aku...
wakakakkaka....
yeaaayyhhhhh...esok cuti....
leh lah bermanja2 dengan bantal busuk...


ni dinner aku...
tadi gi beli..
2 3 hari ni panas ketik...
layan timun cina best jugak ni....
memang manis...







susah benar nak pujuk hati ni...
bile dah kecik hati dengan orang...

43 comments:

Tihara said...

best nye dinner dia..
kecik ati degan sape ita..
take care yea

umi alya said...

sabar erk..

izan mama mia said...

ui ganaz sampai nak roboh tangga tuu..nnt nak masuk ikut mana lak ?? bw bertenang eita..mengucap byk2...

pehal yg teruk sgt tuu...

tembikai mmg best layan tengah ari panas terik tuu..

Nao Mei said...

mintak juga buah tembikai tu...tak baik makan seorang2..hihi

Acik Erna said...

Penat sangat ke ita sampai nak nerangkak

Telor Power said...

dasat sampai nak robohkan tangga tu.
rilek2 jgn marah kalau kecik ati pun jangan buat perkara gitu

Uncle Jonni said...

haish... buat hapa robohkan tangga... patutnya tiang2 tu yg dirobohkan... kehkehkehkeh

Jay Ar said...

Dah lama tak dengar perkataan 'timun cina' utk tembikai....

Karukord jagau said...

makan tembikai je ke? ^__^

❤Kamsiah❤ said...

waahhh...diner dgn tembikai ja..:)

Kesuma Angsana said...

slm singgah bila sedikit kebah
Tq atas doanyer

HeNRieTTa JoSe said...

Pnas pnas mam timun cina mmg sedap akk....akk take care yea.....

wantie said...

dulu pernah tinggal serumah dengan org kelantan. dia pelawa tuk makan timun. "T kalau nakmakan timun, ambiklah dalam peties". terus ketawa berbahak bahak. apa kes makan timun. org wat ulam ada le.

rupanya tembikai dia panggil timun. sejak tu baru la tau. nyesal ketawakan dia. tak sedar diri kurang ilmu ada hati nak ketawakan orang. nyesallll

juanz said...

comel je tulisan kt bwh tu... kecik ati dgn sapa yang?

Ujie said...

Slim le dak eita ni...dinner makan tembikai je.

Mesti org tu special kat hati , tu yg susah nak buang rasa kecik ati.

QasehnyaRania said...

baru nak tya tak sat.. timun ke tembikai.. :0
ghopenya oghe panati timur panggil tembikai tu timun ye ;)

bru tahu :)

Puan Kutu said...

sedapnya kalau sejuk2,antara buah peberet sy nie tau.ada terbaca kalau org mengandung klu makan apa jenis tembikai boleh dpt baby yg cantik rupanya.betul ke tidak tak taulah..:)

the malay male said...

sedap tembikai tuu

eita said...

kak tiha...

hari panas memang best makan timun cina....

biasa lah kehidupan..

eita said...

umi alya..

:)

eita said...

izan...

hahahahah....masuk ikut tingkap kot....

memang best

eita said...

nao mei...

meh lah..

eita said...

acik erna...

ha'ah kak..letih tu

eita said...

telor power....

hahahah..tak mampu rasa nyer nak roboh tangga taklarat beb....

eita said...

uncle jonni...
jom tolong aku....

eita said...

jay ar...

sekarang dah dengar kan....

eita said...

karukord jagau...

dah kau kedekut sangat nak belanja kite..makan tembikai je lah
hehehehhe

eita said...

kamsiah...

hahaha..malas masak..biasa r

eita said...

kesuma angsana...

harap2 cepat sembuh ye kak

eita said...

rietta..
memang sedap sangat2

eita said...

wantie...

hahahahha...orang belah pantai timur memang panggil timun....

eita said...

juanz...

kecik hati dengan abang lah...
hehehehhehe

eita said...

kak ujie..

letih nak masak kak....

dah membesar depan mata kita..mau tak kecik hati kalau menipu kite...

eita said...

qasehnya rania..

bagus lah kalau dah tau nati senang sikit mari ganu

eita said...

puan kutu...

memang pun..tambah plok hari pans yang amat sangat..

info baru ni

eita said...

the malay male..

jom makan

Si Matatajam said...

Teringat plak kawan M org Kelantan dulu selalu panggil tembikai ni timun Cina..jenuh dok bertanya kat dia timun jenis apa tu..Muahahaha..

juanz said...

alaaa... majuk ke yang? ;p

juanz said...

alaaa... majuk ke yang? ;p

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

xkan dinner timun cina jer

shahdiana said...

oo..inilah rupa timun cina ek...ekekekeke...sodap tu..nak pulak yang manis sungguh..meleleh air liur....

9n0L4 said...

kecik hati nge sape die pulok kak. hehe. whatsapp la. :)

Che Rosliza Che Mat said...

Sedapnya timun cina kikiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...