Saturday, May 19, 2012

PENYU MENANGIS....SIAPA TAHU...

betapa senang beta punyer hati...
hari ni abang pos bawak hadiah lagi..
hohohohoohoh....

penyu menangis dari..
cute sangat2..
tima kasih daun keladi..

errmmmm.....
hilang lagi lah....


malam ni ada bola erk?..
sebab nyer aku dengar jiran aku dah gaduh2 dengan isteri dia..
suami nak tengok bola..
isteri dia kata...
'jangan nak ngada2...saya nak tengok citer...awak kalau nak tengok bola gi beli tv lain...'
tak faham lah aku..
pasal bola pun mau gaduh ke..
aiyaaaa...

33 comments:

Cik SkubidubidUu..... said...

sabo je lah....jom tgk mania astro

eita said...

@Cik SkubidubidUu.....
kat umah akak takde astro..

Nadhirah said...

jeles nye.. manjang dpt hadiah :'(
kte punye takde ke..?

Tihara said...

cik abey akak g tgk kat keda..tgk dumoh tk meriah dia kata.. :)

lawa la kiceng kat fida bg...bile tgk penyu tingat kak fieda :)

9n0L4 said...

haha. kite rilek jeee tgk bola berrrdue. ;)

eita said...

@Nadhirah
rezeki akak...
tak nak r sedih2 gini...

eita said...

@Tihara
kalau kat kedai soh2 bising bangor...
nasib ita duk sorang..takde nak berebut tv..
hehehhe


memang cute sangat penyu tu..kecik molek je

fieda said...

sampai doh penyu ganu tu kat negeri tganu..hehee..bela la penyu tu sampai bertelor ye...hihi.

eita said...

@9n0L4
alahai...romantiknyer...
kihkih...
kalau minat sama2 takpe lah jugak...
kalau tak minat susah lah...

eita said...

@fieda
kalau tak bertelor jugak kak..macamana?

Ujie said...

penyu pulang ke tmpt asal..hehe..

*akak & suami dua2 tak minat bola..mmg takde hal.

eita said...

@Ujie
baguslah kak tak minat bola...

HeNRieTTa JoSe said...

comeiye key chain tuh...rietta suka kumpul keychain...byk gk ky chain gnu....tapi yg penyu cam gitu rietta lom ad lg..

izan mama mia said...

wah..kena tgg samapi penyu tu bertelor?....dasyat kak fieda nie...cian eita...menangis dok tunggu penyu tu..hahahah...cantik..tunggu lepas ni ada org kasi binatang apo lak suruh tunggu bertelor....yer..kihkihkih....
P/s...tgg eita naik kat carta blog saya lak...nak bagi gajah....

kiter tak minat bola...boring..sebiji bola dok rebut ramai2...

IntaNBerliaN said...

comel je penyu ni.. hihii murah rezeki.. byk dpt adiah :-)

Telor Power said...

yup ada bola. mlm ni dan pagi ni


untung la sis asyik dapat GA jer. (terasa jeles plak)

Teenager Housemaid said...

saya tak tengok bola..heheh..

comelnya penyu menangis tu..:)

9n0L4 said...

huhu. tulah org kate kene bertolok ansur. same² melayan fevret masing². gilir². ;)

Cik Kartun ( CK ) said...

setiap ujian yang di berikan ada ganjaran utk mereka yg kuat menempuhi nya :)

eita said...

@HeNRieTTa JoSe
akak pun jarang gi kedai cenderahat ni..
nanti kalau jupe akak bagi kat rietta ye...

eita said...

@izan mama mia
kalau tak bertelor jugak..jenuh lah ita....

gajah?...nasib gajah tak bertelor kalau tak habis lah...bertelor atas dahi...

tau takpe..apa salahnye bola tu di bagi se se sorang...takde berebut..

eita said...

@IntaNBerliaN
rezeki...

ibu alisha lagi glamer tengahri tadi...masuk tibi

eita said...

@Telor Power
mesti kau pun minat bola kan..
tak baik jeles tau...

eita said...

@Teenager Housemaid
sama lah kite..
memang tak suke bola..

kiut sebab kecik molek

eita said...

@9n0L4
betol2

eita said...

@Cik Kartun ( CK )
yup

Karukord Jagau's said...

Hadiah lagi.....huhuhuuu
Saya x minat bola (^____^)

NOOR FATIN said...

tgk bola jugak mlam tu. haha saya minat jugak kkdg tgk bola ngee

penyu hitam putihh ;)

eita said...

@Karukord Jagau's
biasa lah orang glamer..hehehhe..

jarang dengar orang lelaki tak minat bola

eita said...

@NOOR FATIN
layan je kan...

Nazayiena said...

Comelnya penyu tu,warna hitam putih.

sHaR!Na eLyaNa said...

bestnya dpt keychain hehe

Che Rosliza Che mat said...

hihihi kalau suami kaki bola confirm bergaduh....comel penyu tue...nie mesti dapat sebab pengomen tegarkan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...