Monday, May 7, 2012

JENUH..

kadang2 tu orang susah nak faham hati kita...
orang cuma nak kita faham....
tapi orang tak pernah nak faham hati kita...
selalu nak suruh orang jaga hati mereka..
tapi mereka tak pernah pun nak jaga hati kita......
http://www.smileycodes.info


kata nekcai...
"sebaik-baik ukuran terhadap diri sendiri ialah cermin"

37 comments:

izan mama mia said...

ish..cian pulak baca nih....mai nak jg hati meh...
ieta..kalau nk kasi alamat laa..tau..meh bg sekarang..hihihi..rezeki jgn tolak tau..

Telor Power said...

saya hanya layan org jaga hati saya saje, dan dibalas dgn benda yg sama.


kalau jenis kena jaga ati dia saja dan tak jaga ati n perasaan kita jadi....akan ku layan dgn beperangai setan.

baru adil

Djangkaru Bumi said...

Aku juga lagi jenuh, sampai malas untuk buka blog.

Tihara said...

sape tu duk usik2 hati eita ni...adoi sakitnya kepala hantuk at dinding tu..sabar yea..jangan sedih2... :)

IntaNBerliaN said...

betoi tu.. kdg2 kita je yg sibuk2 nak jg ati org kan.. tp siapa yg usik hati ita ni.. hihi

Uncle Jonni said...

cukup... cukup... jgn hantuk2 pala lg... huhuhu...

chill out bebeh... huhuhu

Ujie said...

Mcm yg tokcai rasa bila anak2 takmo faham dia..

*sian pulok nengok hantuk dinding byk2..

HeNRieTTa JoSe said...

xpe akak....asal kitew tahu jaga hati kita sendiri dah ckup...org mmg ssah nk oham kitew...biar kitew yang paham org...

Sally Yatiey said...

Betul2. Orang nak kita jaga hati mereka, tapi hati kita diorang tak jaga. -_-

Camy Alya said...

begitu lah kak. yang penting kita tak macam tu

Che Rosliza Che mat said...

kecian pulak bacanya...sabar jerlah...kalau hadapi situasi begini..

Norzie said...

Sabar je la.

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Siapa dia tu? Ini mesti si PA, budak bukit beruntung tu yang Tihara katakan tempohari! Budak tu memang! Sabar eita! Sabar!

Nazayiena said...

Sabar jelah harap nanti org akan faham perasaan kita...

eMMe said...

Sape yg buat Ieta terasa ni... jarang tgk Ieta keadaan begini, sabar ye dik... Yg baik dibalas baik, yg jahat sebaliknya...

eita said...

@izan mama mia
kalau tak jaga siap lah....
hehehhehe.....

alamat?..
beres...

eita said...

@Telor Power
owoh!!!....
dasat lah kau ni....

eita said...

@Djangkaru Bumi
sama lah..letih lah...

eita said...

@Tihara
akak lah yang usik hati ita...
kihkihkih....

jap nak balut kepala...

eita said...

@IntaNBerliaN
walaupun di jaga hati tapi tetap salah kan kita..
susah betol lah..

eita said...

@Uncle Jonni
jap..nak balut....

dasat kau speaking...

eita said...

@Ujie
ha'ah.....kan...
susah betol lah..

eita said...

@HeNRieTTa JoSe
susah jugak rietta....
semakin nak faham semakin tak faham...

eita said...

@Sally Yatiey
tu lah....susah betol lah

eita said...

@Camy Alya
tapi jenuh jugak asik nak jaga hati orang je...

eita said...

@Che Rosliza Che mat
sentiasa bersabar...

eita said...

@Norzie
ermmm....

eita said...

@tajnur
waalaikumussalam....
ha'ah budak tajul yang kak tiha cakap hari tu...
jahat budak tu...
hahhahahahha

tengah bersabar lah ni...
hehehhe

eita said...

@Nazayiena
orang takan faham...

eita said...

@eMMe
along bukit beruntung....
hehehhehe

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Eita, Oi, Sampai hati katakan saya jahat! Nama saya Tajul tau, tapi saya tak jahat, malah saya datang berkunjung nak tau perkembangan eita dari masa ke semasa. Sampailah si `Tajul` Bukit Beruntung tu sedar dan tau dek untung!

Aine Ainun said...

betul...
makanya kita kena bertindak untuk menjaga hati kita sendirik =)

eita said...

@tajnur
waalaikumussalam...
hahahhahahahhahahaha.......
alahai..ingat tajul tido..
tu yang terkutuk tu...
kihkihkihkih...

yob mana leh sama dengan tajul bukit beruntung tu....
yob jauh lebih baik dari 'tajul'...

errrr...betol ke nama tajul?

eita said...

@Aine Ainun
ye lah..

Karukord Jagau's said...

sedih pulak baca....rasa cam nak nanges je ni haa...huhuhuuu

eita said...

@Karukord Jagau's
xyah sdih2...

errr...nak tisu ke?

9n0L4 said...

hee. nape tak buh gambor yg tarik rmbut tu. tarik, tumbuh balik. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...