Saturday, July 20, 2013

CITER HARI INI..

semalam dengan hari ni..
ada lah tetamu kat umah..
sapa lagi..
ahmad umar n the gang..
hhahaha....meriah sikit umah aku...
pahtu suruh adik aku kait nyor..
tekak rasa nak minum air nyor...
asik tupai je yang makan kan..
aku nak jugak merasa..


alhamdulillah sakit pun dah ok sikit..
walaupun masih terasa..
duk sorang2 xleh manja sangat kan..
sempat lah sudah kan baju melayu ahmad umar..
semalam test pakai..
mujur terletak je baju.
sama sedondon baju ahmad umar dengan..
dah lama tak tengok jiwa aku..
rindu sangat...

buah tangan dari anak sedara aku...
tengahri tadi baru sampai...
balik bersalin kat kampung..
bertambah lagi lah cucu aku..
hahahha...nenek tetap mantain vogue...
opppsss.....sori ye...karipap ni seksi sikit..
tak tutup aurat...kain beli tak cukup 4 meter..
hahahhaha..
walaupun seksi tetap sedap..
tapi kalau manis sikit lagi sedap...

ni plok dari mak ahmad umar....
rezeki bulan pose kan...
mabeles...
leh doh buka kedai nasi ayam ni..

17 comments:

jaakechik said...

sedaknyooo berbuko dgn nasi ayam!! air nyor pun sedakkk...

umi alya said...

nasi ayam? sedapnya

eita said...

berbuka soranmg diri..takde sedap nyer..walaupun makanan sedap..hahahha...

eita said...

umi alya...

jom kak..ita belanja tapi akak bayar..hehehhe

Cik Pena said...

perh nasi ayam....sodap tu. Kak! selamat berpuasa...heee

eita said...

cik pena..

selamat berpuasa...

Ello Aristhosiyoga said...

Ini menggiurkan deh menunya! Pengin nyoba

man said...

Sedapnya nasi ayam..hehe

Ujie said...

air kelapa! adus..teringin pulok dah..

Tihara said...

jiwa mung tu mesti makin hensem kan,
biase lah anak orang ta,
nasik ayam tu memang nampak terbaik dgn sos nya yg pure tu, sbb akak kalo buat letak sos jah..takleh buka kedai agi :)

HeNRieTTa JoSe said...

Yummy...seksi sket erk...xpe...asal sedap kan...

Akak dh shat ke? Hmmm...comei ahmad umar...pndai la akk jahit...

Psss....rietta p cr tudung raya....rietta mmg suka tudung bawl...tu yg cr aidijuma...sebab harga dia sgt berpatutan...10, 15, 22 ringgit jerr....rietta xde la beli yg puluh puluh ringgit corak macam macam tu....rietta bli yg tone taw mix color jerr...

Kesuma Angsana said...

sedap menu2 tu !

9n0L4 said...

sedapnye nasik ayam. mcm lame dh dok mkn nasi ayam. :)

are_lin@yu said...

sdapnya tgk ;-)

hainom OKje said...

Dah siap dah baju raya tu....
OKje suka karipap....hehe nganga je karipap tu!

Masya said...

moga cepat sembuh yer ieta dygaan ranmadhan btl .. comel uma awat xmoo pandang kamera tu.. xmoo publisiti lah tu...

Che Rosliza Che Mat said...

nasi ayam gan karipap..dua2 akak suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...