Monday, July 15, 2013

SAKIT YANG KEMBALI MENJENGUK..

ramadhan kedua aku dah terlantar...
alhamdulillah baru hari ni aku boleh bangun..
kalau tak sepanjang masa aku asik tido je...
rasa dah macam puteri gemala tidur je...
ntah macamana sakit tu datang lagi..
aku xleh bangun...bila dah bangun aku xleh nak duduk...
seksa sangat...ke bilik air pun aku terpaksa bertongkat...
pow tongkat arwah ayah aku...hahahha...
mujur tak lelong lagi tongkat tu...
hanya Allah je tau betapa sakit nyer aku...
moga dengan sakit ni terhapus sedikit dosa aku...amin..
nasib baik ubat yang dulu ada lagi..walaupun tak banyak mana..leh lah menanpung untuk 2 3 hari lagi..
kalau ubat takde... 
tak tahu lah macamana nak merempit pergi spital kan...



bila dah sihat betol baru aku jenguk korang semua ye..
hargai lah masa sihat korang semua...

16 comments:

umi alya said...

patut le xder celoteh dr Ita,rindu woo...

Didoakan moga kesihatan Ita makin baik k.. aamiin..

Gee GTG said...

salam kak eita..
alahai.. kesian ke akk ..
canne lah boleh jadi gitu..
awak dah lah sorang2..
adus..
jage kesihatan tau..
saya doakan akk cepat sembuh.. :(

MulutPayau said...

Siannya..semoga eita cepat sembuh...

wantie said...

patut le senyap je. tetiba jadi puteri gemala tidur.

get well soon

Masya said...

napa eita gastrik ker?? di duga btl masa ramadhan mcm ni yer..

juanz said...

nape yang? x bgtau abg pn sayang sakit... :-(

Ujie said...

sakit apa tu eita? seksa beno bunyinya..

akak doakan eita cpt sembuh ya. jgn lupa buat air jampi sendiri...slwt, fatehah, niat utk kesembuhan.

izzah said...

syafakallah...moga eita cepat sembuh...

syiela said...

salam ieta.. moga cepat sembuh ye.. syiela pun baru sihat ni.. sambut posa kena asthma attack pula huhuhu

Puan Kutu said...

Semoga cpt sembuh ye eita.banyakkan bersabar

Kesuma Angsana said...

siannyer moga cepat sembuh & take care ye

hainom OKje said...

Kenapa eita? Sabar yeh.... Makan ubat jgn lupa!

Si Matatajam said...

Rehat bebanyak yek Eita...apa habaq skang ni?

jaakechik said...

kak eita ado sakit gapo? cu cito?

9n0L4 said...

saket mnde tu kak. sampai bertongkat bagai. mcm teruk benor tu.

Che Rosliza Che Mat said...

Semoga ieta cepat sembuh ya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...